تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818135262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل 9 راه روستایی را در منطقه الموت قزوین بست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سیل 9 راه روستایی را در منطقه الموت قزوین بست
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بر اثر بارش های روز گذشته و وقوع سیلاب، 9 راه روستایی در دهستان دستجرد از بخش رودبار الموت غربی بسته شده است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، جواد حق لطفیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیل به حدود 20 کیلومتر از راههای روستایی در دهستان دستجرد خسارت زده است.
 
وی اظهار کرد: عوامل راهداری با وقوع سیلاب و بسته شدن راههای روستایی با استفاده از ماشین آلات سنگین به بازگشایی مسیرهای بسته شده اقدام کرده و این عملیات هم اکنون نیز ادامه دارد.

به گفته این مسوول، راههای روستایی بازرگاه، علندر، تسکین، کنگال دشت بطور کامل بسته شده و تردد خودروها در راههای روستایی توته چال، کله کوب، کنگرین، گشنه رود و کاکوهستان به سختی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از روز سه شنبه نیز بارش های متناوب باران را در این منطقه خواهیم داشت از روستاییان و بخصوص از مسافران و گردشگران می خواهیم از نزدیک شدن به رودخانه های فصلی و بخش های سیلابگیر خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، دهستان دستجرد از توابع رودبار الموت غربی دارای 18 روستا و 100 کیلومتر راه که 60 کیلومتر آن خاکی و بقیه آسفالت است.




1393/2/1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن