تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820782100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلوغی دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی دزفول موجب گله مندی مردم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شلوغی دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی دزفول موجب گله مندی مردم شده است دزفول - ایرنا - شلوغی دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی در دزفول موجب گله مندی بیمه شدگان مشاغل آزاد شده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی در دزفول در روزهای پایانی ماه همواره با ازدحام جمعیت مواجه بوده به طوریکه بسیاری از بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی برای تمدید دفتر چه بیمه خود با مشکل مواجه می شوند.
ˈحسن فلاحی خواهˈ از بیمه شدگان مشاغل آزاد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی روز یکشنبه در تماس با دفتر ایرنا گفت:به دلیل محدود بودن دفاتر کارگزاری برای تمدید دفتر چه بیمه درمانی باید ساعت ها در صف ایستاد.
وی افزود:سازمان تامین اجتماعی به رغم افزایش جمعیت زیر پوشش اقدامی برای افزایش دفاتر کارگزاری نکرده و این امر موجب شده تا در تمام ماههای سال برای تمدید دفترچه بیمه و یا پرداخت حق بیمه با مشکل مواجه شویم.
این شهروند افزود:شلوغی دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی در دزفول به حدی است که مردم برای تمدید دفترچه درمانی و یا پرداخت حق بیمه خود از ساعات اولیه صبح در مقابل این دفاتر صف می کشند.
بسیاری از شهروندان که برای تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی و یا پرداخت حق بیمه خود در مقابل شعبه شماره 109 دفتر کارگزاری دزفول به صف ایستاده اند از سازمان تامین اجتماعی بابت این مشکل گله مند بوده و خواستار افزایش تعداد دفاتر کارگزاری شدند.
مسوول کارگزاری رسمی شعبه 109 تامین اجتماعی دزفول علت شلوغی و ازدحام جمعیت در مقابل این شعبه را مراجعه مشاغل آزاد در روزهای پایانی ماه برای پرداخت لیست بیمه عنوان کرد.
ˈ عبدالعلی جهازی ˈ افزود: تاخیر در اعلام دستمزد سال جدید
( 1393 ) موجب شده تا عملا از 22 فروردین ماه امکان ثبت اطلاعات حق بیمه مشاغل آزاد در سامانه تامین اجتماعی فراهم شود که این امر موجب تراکم کاری در روزهای پایانی ماه و ازدحام متقاضیان شده است.
جهازی گفت:به رغم اینکه در روزهای پایانی سال حداقل دستمزد تعیین شده اما رقم آن در سال جدید اعلام و وارد سامانه ثبت تامین اجتماعی می شود که این امر مشکلاتی برای مردم موجب شده و شلوغی دفاتر کارگزاری را به دنبال دارد.
وی افزود: این تاخیر موجب شد تا ثبت لیست بیمه مشاغل آزاد ، کارگران ، باربران ، کارگران ساختمانی و رانندگان و صدور فیش برای آنان عملا از اوایل امسال تا 22 فروردین ماه میسر نشود.
جهازی یکی دیگر از علل شلوغی دفاتر کارگزاری در سایر ماه ها را تاخیر در ارائه لیست بیمه از سوی کارفرمایان عنوان کرد و اظهار داشت:کارفرمایان به جایی اینکه در طول ماه نسبت به ارائه لیست بیمه کارکنان تحت پوشش اقدام نمایند ، در روزهای پایانی ماه اقدام می کنند.
وی تعداد دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی در سطح شهرستان دزفول را سه شعبه عنوان کرد.ک/3
648
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن