تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809686902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارت زرد مجلس به فاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
كارت زرد مجلس به فاني مجلس از پاسخ وزير آموزش و پرورش قانع نشد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالوحيد فياض بخش در نشست علني امروز (يکشنبه 31 فروردين) مجلس شوراي گزارش کميسيون آموزش، تحقيقات و فن آوري مجلس درباره دو فقره سوال از علي اصغر فاني وزير آموزش و پرورش را مطرح کرد.
نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سوال سيد امير حسين قاضي‌‌زاده هاشمي به نمايندگي از 13 نفر از سوال کنندگان از وزير آموزش و پرورش گفت: خلاصه سوال آقاي هاشمي درباره علت سياسي بودن انتصاب مديران، وزارت آموزش و پرورش بدون منطق کارشناسي و شايسته سالاري است.
وي ضمن تشريح روند سوال 13 نفر از نمايندگان در کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: براساس سوال اين نمايندگان که در تاريخ 16 آذر سال گذشته به اين کميسيون واصل شد در تاريخ 17 دي سال گذشته با دعوت از وزير آموزش و پرورش سوال اين نمايندگان به نمايندگي از آقاي قاضي‌زاده هاشمي در محل کميسيون برگزارشد.
اين نماينده مردم در مجلس نهم ادامه داد: ابتدا آقاي قاضي زاده هاشمي به تشريح سوال مطرح شده پرداخت و به عنوان يکي از مصاديق مورد سوال بيان کرد که مديرکل سابق خراسان رضوي براساس ارزيابي‌هاي انجام شده در بين 32 مديرکل کشور جزو برترين‌ها بوده است و فرد انتخاب شده فعلي از بين افرادي معرفي شده تا مجمع نمايندگان استان از بين آنها فردي را انتخاب کند، فردي که داراي کمترين امتياز است منصوب شده و حتي صلاحيت وي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي از سوي شوراي نگهبان نيز مطرح شده است. از علمداران سياسي فتنه سال 1388بوده و از وزارت اطلاعات نيز استعلام صورت نگرفته است.
فياضي ادامه داد: وزير آموزش و پرورش در اين جلسه پاسخ داد طريق استعلام در مورد مديران، حراست وزارت آموزش و پرورش است ونه به صورت مستقيم وزارت اطلاعات، ضمنا نظر فرد منتخب مجمع نمايندگان استعلام شد که وي نيز مديرکل منصوب را به عنوان فردي لايق تر از خود دانست و بار شرعي اين انتصاب به عهده من وزير خواهد بود و من جوابگو هستم.
سخنگوي کميسيون آموزش، تحقيقات و فن آوري مجلس ادامه داد: در نهايت پس از استماع سخنان سوال کننده و وزير آموزش و پرورش ، نماينده سوال کننده از توضيحات وزير قانع نشد و مقرر شد که به مدت 10 روز مهلت داده شودتا بيشتر موضوع مورد بررسي قرار گيرد که در اين مدت نيز جلسه‌اي از سوي وزارت تشکيل نشد و سوال کننده همچنان بر سوال خود اصرار داشته و کميسيون نيز با اکثريت آرا سوال را ملي تشخيص داد.
فياضي با اشاره به سوال مهرداد بذرپاش نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر به نمايندگي از سه نفر از نمايندگان از وزير آموزش و پرورش نيز گفت: سوال ملي آقاي بذرپاش درباره علت به کار گيري افرادي که در سنين بازنشستگي قراردارند و حدود 10 سال است که از زمان بازنشستگي آنان گذشته است د ر وزارتخانه‌اي که بيشترين کار را با قشر نوجوان و جوان جامعه دارد و با توجه به اينکه بسياري از نيروهاي موجود از نيروهاي خدوم وآماده به کار مي‌باشند، مطرح شد.
اين نماينده مردم در مجلس نهم درباره نتيجه بررسي کميسيون آموزش ، تحقيقات و فن‌آوري براي بررسي سوال بذرپاش به نمايندگي از وزير آموزش و پرورش افزود: در تاريخ 19 آذر سال گذشته آقاي بذرپاش که به نمايندگي از سه نفر ديگر از نمايندگان در کميسيون حضور سوال خود را مطرح کرد.
فياضي ادامه داد: در ابتدا آقاي بذرپاش در توضيح سوال خود اشاره کرد چرا از افراد بازنشسته در اداره امور آموزش و پرورش به صورت گسترده استفاده مي‌شود و افراد سياسي را منصوب مي‌کنيد.
وي درباره پاسخ وزير به سوال بذرپاش گفت: آقاي وزير در پاسخ اعلام داشت انتصابات به صورت گسترده نبوده و اين افراد با مجوز دولت در آموزش و پرورش به کار گرفته شده‌اند و وي توانايي کار کردن را به خوبي دارد و از قوي ترين مديران آموزش و پرورش نيز است.
سخنگوي کميسيون آموزش،‌تحقيقات و فن‌آوري در پايان گفت: در نهايت آقاي بذرپاش از توضيحات وزيرقانع نشد و کميسيون پس از آن با اکثريت آرا سوال را ملي تشخيص داد.
در پايان سوال از وزير آموزش و پرورش به راي گذاشته شد که نمايندگان با 71 راي موافق، 115 راي مخالف و 11 راي ممتنع از مجموع 202 نماينده حاضر در صحن علني از پاسخ وزير آموزش و پرورش قانع نشدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن