تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام نظامی از افزایش 10 برابری اخطار به هواپیماهای بیگانه خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام نظامی از افزایش 10 برابری اخطار به هواپیماهای بیگانه خبر داد تهران - ایرنا - جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از افزایش 10 برابری اقدامات تاکتیکی و اخطار به هواپیماهای بیگانه از سوی این قرارگاه در سه سال اخیر خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی ، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» در مراسم صبحگاه این قرارگاه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز ارتش (29 فروردین) تصریح کرد: در سه سال اخیر اقدامات تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی نسبت به گذشته افزایش داشته است.
وی ادامه داد، در پاییز 92 نسبت به همین بازه زمانی در سال 89 اقدامات تاکتیکی و اخطار به هواپیماهای بیگانه افزایش 10 برابری داشته است و یکی از موارد رضایت فرماندهی معظم کل قوا در حوزه کشف و شناسایی در قرارگاه پدافند هوایی است که به یاری خداوند پیشرفت محسوسی در این حوزه شاهد بوده ایم.
امیر صباحی فرد خاطر نشان کرد، امسال در رژه روز ارتش فقط بخشی از توانمندی های قرارگاه پدافند هوایی به نمایش گذاشته شد.
وی ادامه داد، این دستاوردها که به دست توانمند جوانان و دانشمندان کشور شکل گرفته است، اجازه هرگونه تحرکی را از دشمنان سلب کرده است.
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) افزود: در دیداری که فرمانده قرارگاه با مقام معظم رهبری داشتند، معظم له تدابیر بسیار مهمی را در رابطه با پدافند ابلاغ فرمودند که یکی از این سیاست ها اهتمام جدی قرارگاه در رابطه با جنگ الکترونیک و دفاع الکترونیک بود.
وی گفت: رژه بسیجیان قرارگاه پدافند هوایی امسال برای نخستین بار و بسیار باشکوه انجام شد که مورد تقدیر سلسه مراتب قرار گرفت.
اجتمام(1)**7029**1436
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن