تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر سجادي: مردم و مسوولان از وزنه برداري توقع ويژه اي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۸ب.ظ)
ديدار معاون ورزش قهرماني و حرفه اي از اردوي تيم ملي وزنه برداري دکتر سجادي: مردم و مسوولان از وزنه برداري توقع ويژه اي دارند معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان عصر ديروز با حضور در اردوي تيم ملي وزنه برداري با رئيس فدراسيون، ملي پوشان و کادر فني ديدار و گفت وگو کرد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان، سيد نصرالله سجادي از وزنه برداري به عنوان رشته اي سخت نام برد و گفت: ورزشکاران اين رشته با فولاد مبارزه مي کنند.
وي با روشن خواندن آينده ي اين رشته توسط وزنه برداران جوان ايراني ادامه داد: نسل جديدي از ورزشکاران اين رشته وارد عرصه شده اند که آينده اي روشن براي وزنه برداري حرفه اي ايران روشن کرده است.
معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان در ادامه به نتايج کسب شده در مسابقات لندن توسط وزنه برداران اشاره کرد و با موفق توصيف کردن عملکرد ملي پوشان کشورمان اظهار داشت: مردم بعد از اين رقابت ها علاقه مندي بسياري به وزنه برداري پيدا کرده اند و توقع زيادي از وزنه برداران کشورمان دارند.
وي خطاب به حاضران در اردو اظهار داشت: شما 2 رويداد مهم در پيش داريد، يکي بازي هاي آسيايي و ديگري مسابقات جهاني قزاقستان که مي بايست در آنجا کسب سهميه نيز کنيد.
دکتر سجادي در ادامه به جلسات تخصصي که در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور کادر فني و مسوولان فدراسيون ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت : مسوولان وزارتخانه نگاه ويژه اي به وزنه برداري دارند؛ چرا که معتقديم سهم قابل توجهي از مدال هاي المپيک آسيايي کره از آن وزنه برداري خواهد بود.
وي گفت: وزارت ورزش وجوانان از رشته هاي مدال آور و مستعد حمايت خواهد کرد و پيش از اعزام قطعا جوايزي به شما اهدا خواهد شد.
معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداران کشورمان به عنوان ورزشکاراني با اخلاق و کم حاشيه نام برد و افزود: مردم قدر زحمات شما را مي دانند و براي موفقيت شما دعا مي کنند.
در ادامه دکتر سجادي، معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان، با تک تک ورزشکاران ديدار و گفت و گو کرد و در جريان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.
بهداد سليمي کمبود فيريوتراپ و مشکلات مالي را از اهم نيازهاي اردو نشينان مطرح کرد که معاون وزير دستور پيگيري اين موارد را صادر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن