تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی : مردم و مسئولان از وزنه برداری توقع ویژه ای دارند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
 سجادی : مردم و مسئولان از وزنه برداری توقع ویژه ای دارند




در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری سجادی : مردم و مسئولان از وزنه برداری توقع ویژه ای دارند معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری با رییس فدراسیون ، ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفت وگو کرد .




به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی از وزنه برداری به عنوان رشته ای سخت نام برد و گفت: ورزشکاران این رشته با فولاد مبارزه می کنند .
وی با روشن خواندن اینده این رشته توسط وزنه برداران جوان ایرانی ادامه داد : نسل جدیدی از ورزشکاران این رشته وارد عرصه شده اند که آینده ای روشن برای وزنه برداری حرفه ای ایران روشن کرده است .
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه به نتایج کسب شده در مسابقات لندن توسط وزنه برداران اشاره کرد و با موفق توصیف کردن عملکرد ملی پوشان کشورمان اظهار داشت : مردم بعد از این رقابتها علاقمندی بسیاری به وزنه برداری پیدا کرده اند و توقع زیادی از وزنه برداران کشورمان دارند .
وی خطاب به حاضران در اردو اظهار داشت :شما 2 رویداد مهم در پیش دارید، یکی بازی های آسیایی و دیگری مسابقات جهانی قزاقستان که می بایست در آنجا کسب سهمیه نیز کنید .
دکتر سجادی در ادامه به جلسات تخصصی که در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور کادر فنی و مسوولان فدراسیون ها برگزار شد اشاره کرد و گفت : مسوولان وزارتخانه نگاه ویژه ای به وزنه برداری دارند چرا که معتقدیم سهم قابل توجهی از مدال های المپیک اسیایی کره از آن وزنه برداری خواهد بود .
وی گفت: وزارت ورزش وجوانان از رشته های مدال آور و مستعد حمایت خواهد کرد و پیش از اعزام قطعا جوائزی به شما اهداء خواهد شد .
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداران کشورمان به عنوان ورزشکارانی با اخلاق و کم حاشیه نام برد و افزود :مردم قدر زحمات شما را می دانند و برای موفقیت شما دعا می کنند.
در ادامه دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تک تک ورزشکاران دیدار و گفت وگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت .
بهداد سلیمی کمبود فیریوتراپ و مشکلات مالی را از اهم نیازهای اردو نشینان مطرح کرد که معاون وزیر دستور پیگیری این موارد را صادر کرد .


یکشنبه 31 فروردین 1393 - 12:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن