تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820748757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته زن فرصتی مناسب برای پرداختن به رسالت واقعی زنان اسلام وانقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار بستک: هفته زن فرصتی مناسب برای پرداختن به رسالت واقعی زنان اسلام وانقلاب اسلامی است بستک - ایرنا - فرماندار بستک بر هر چه باشکوه تر برگزارشدن برنامه های هفته زن تاکید کرد وگفت: هفته بزرگداشت مقام زن و مادر فرصتی مناسب است که همه ادارات و نهادهای شهرستان با برنامه های فرهنگی و اجتماعی به جایگاه و رسالت واقعی زنان اسلام و انقلاب اسلامی بپردازند.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد مشتاق زادهˈ روز یکشنبه در نشست امور بانوان شهرستان با محوریت برنامه های هفته زن افزود: ادارات و نهادهای شهرستان بایستی تکریم از بانوان به ویژه مادران شهدا را به عنوان الگوهای صبر و ایثار در اولویت برنامه های خود داشته باشند.
وی بیان داشت: روز میلاد دخت گرانقدر رسول خدا(ص) که تمام ارزشهای متعالی در وجود ملکوتی اش جلوه گر است به عنوان روز زن، افتخاری بزرگ برای بانوان به شمار می آید تا با بهره گیری از شخصیت والا و الهی آن حضرت در تکامل و ارتقای شخصیت خود اقدام نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک، هدف از برگزاری مراسم های مربوط به روز زن را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، بازشناسی زندگی و شخصیت حضرت فاطمه(س) در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و منش و بینش آن حضرت در مقام مادر و همسری فداکار در همه ابعاد زندگی عنوان کرد.
مشتاق زاده با بیان اینکه امروز زنان در تمام عرصه های اداری کشور ظهور و بروز دارند، افزود: مادران و زنان با توجه به رسالتی که بر عهده دارند بزرگترین نقش ها را در جامعه ایفا می کنند که باید بتوانیم با استفاده از این فرصت پیش آمده به مناسبت هفته زن نقش و جایگاه واقعی زنان را بیشتر معرفی کنیم. ک/2
7195/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن