تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815584952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه زنجان: دیپلماسی قوی ایران موفقیت های هسته ای را رقم زده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه زنجان: دیپلماسی قوی ایران موفقیت های هسته ای را رقم زده است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: دپیلماسی قوی و کارآمد ایران موفقیت های هسته ای با گروه 1+5 را رقم زده است
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 08:27



 به گزارش سرویس خبر پانا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، افزود: اقتدار نظام اسلامی در عرصه های بین المللی موجب شد، گروه مذاکر کننده هسته ای 1+5 با دید متفاوت تری برای حل و فصل مسائل قدم بردارد. وی یادآورشد: رهبر فرزانه انقلاب در فرمایشات گهربار اخیر نسبت به عدم تعطیلی سایت های هسته ای کشور تاکید ویژه ای داشتند تا ایران اسلامی به فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود ادامه دهد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای مرهون تلاش های خستگی ناپذیر دانشمندان و نخبگان این مرز و بوم است و ملت ایران قدردان فعالیت های آنها هستند.

وی اظهار کرد: ایران همواره بر استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای تاکید کرده و با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز همکاری های لازم و تنگاتنگی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: اقتدار و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های گوناگون دشمنان را بیش از گذشته هراسان کرده است.

وی با گرامیداشت روز ارتش به جانفشانی و فداکار های نیروهای مسلح در عرصه های مختلف طی 36 سال گذشته اشاره کرد و افزود: نیروی های مسلح نقش بی بدیلی در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و مقابله با هرگونه تهدید ها و توطئه های دشمنان داشته و دارند.

حجت الاسلام خاتمی یادآورشد: نیروهای مسلح با تقدیم هزاران شهید، آزاده و جانباز قدرت و وفاداری خود به نظام اسلامی نشان دادند.

خطیب جمعه زنجان گفت : اقتدار نیروهای مسلح موجب شده دشمنان جرات تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را نداشته باشند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال 58 به فرمان امام راحل نیز با هدف صیانت و مقابله با تهدیدهای احتمالی دشمنان شکل گرفت و بنا بر فرامین رهبری تا کنون کارنامه درخشانی را برجای گذاشته است.

وی همچنین به سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اشاره و اظهار کرد: این بانونی دو عالم الگویی برای بشریت به ویژه بانوان ایرانی است و باید سرمشق قرار گیرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن