تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820776331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: منویات امام راحل در سایه نظام تحقق یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان: منویات امام راحل در سایه نظام تحقق یابد کرمان - ایرنا - استاندار کرمان، گفت: امیدواریم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی منویات امام راحل (ره) که همان اسلام ناب محمدی (ص) و اجرای احکام اسلامی است، تحقق یابد.


به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ شبانگاه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان، با تاکید بر هر چه با شکوه برگزار کردن این آیین، افزود: حضور اعضای ستاد ارتحال امام در این نشست بیانگر وفاق و همدلی در برگزاری آیین بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهارکرد: با وجود اینکه امام راحل (ره) در حال حاضر در بین ما نیست، اما مرید و یار امام در میان ما است و امروز راه امام راحل (ره) با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.
استاندار کرمان، با اشاره به اینکه استانداری کرمان نیز اقدامات لازم را به منظور برگزاری شایسته آیین بزرگداشت امام راحل (ره) در این استان برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد، افزود: این آیین باید بصورت مردمی و با حضور فعال مردم اجرا شود.
وی تاکید کرد: امروز ما هر چه داریم از برکت اندیشه های امام راحل (ره) است و امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
رزم حسینی،گفت: مردم نیز باید در سایه این نظام مقدس به رفاه اقتصادی خوب و قابل قبولی برسند و نیت و هدف امام خمینی (ره) نیز همین بود که انقلاب اسلامی ایران برای همه ملت ها الگو باشد.ک/2
7433/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن