تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان فرهیخته ایرانی، بانوانی شایسته افتخار و بالندگی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانوان فرهیخته ایرانی، بانوانی شایسته افتخار و بالندگی هستند ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن گفت: بانوان فرهیخته ایرانی، بانوانی شایسته افتخار و بالندگی هستند.


مریم دهقانی روز شنبه در پیامی که در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و نخستین روز هفته بزرگداشت مقام زن صادر شده، با تبریک این ایام خجسته به تمام بانوان ایران اسلامی، آورده است: حضور بانوان فرهیختـه در عرصه های مختلف ملی، بین المللی و جایگـاه والای آنان با تفکر الهی و نورانی حضرت امام خمینی (ره) و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب نشان از استعدادهای سرشار و گواه تعهد و ایمان این بانوان بوده و مردم به بانوان فرهیخته سرزمین خود می بالند.
در این پیام آمده است: بسترسازی برای توسعه زنان در هر کشوری فرصتی برای ارتقای ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آن کشور و عاملی در جهت تسریع در دستیابی به اهداف ملی و دینی و رشد نهادهای بنیادین جامعه است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر بهره مندی بهینه از فرصت هفته زن و روز مادر برای قدردانی از تلاشها و زحمات بی دریغ بانوان این سرزمین، اظهار امیدواری کرده است در سال جدید و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری با شعار ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ و تدابیر ارزشمند دولت تدبیر و امید شاهد شکوفایی و نهادینه کردن بیش از پیش جایگاه رفیع بانوان ایران اسلامی در سال جاری باشیم.
سی و یکم فروردین ماه مصادف با بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) است که این روز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نام روز مادر و نخستین روز از هفته زن نامگذاری شده است.
8137/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن