تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوره داران این شهر مردم را آجر پخت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کوره داران این شهر مردم را آجر پخت می کنند خاش، زاهدان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهرستان خاش گفت: شماری از مردم با مراجعه به شورای اسلامی این شهرستان از کم فروشی و گرانفروشی متصدیان کوره های آجرپزی انتقاد کرده و خواستار رسیدگی عاجل شدند.


میرمراد مارندگانی روزشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگران مسوول بارگیری کامیونهای کمپرسی در زمان بارگیری بجای 10 تن هشت تن بار آجر بارگیری می کنند در حالی که قیمت 10 تن آجر را از مردم دریافت می کنند.
وی بیان کرد: بر اساس اظهارات معترضان، کارگران کوره پزخانه ها مدعی هستند که متصدیان کوره ها به آنان دستور داده اند هشت تن آجر بارگیری کنند.
وی اظهار داشت: بسیاری از مشتریان بویژه پیمانکاران و مردم عادی که برای ساخت و ساز نیاز به آجر دارند با ارسال نامه ای رسیدگی به این موضوع را درخواست کرده اند.
رییس شورای اسلامی خاش افزود: در این نامه تاکید شده است که کارگران و نماینده کوره داران مهاجر افغان هستند و معلوم نیست مجوز سکونت و کار در این شهرستان را دارند یا نه.
وی اضافه کرد: مراجعه کنندگان به شورای اسلامی مدعی هستند که با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت از کوره داران با سند و مدرک شاکی شده اند اما اقدام و پیگیری لازم انجام نشده و ناامید بازگشته اند.
مارندگانی با اظهار تاسف از رسیدگی نکردن دستگاههای دست اندرکار به شکایت مردم، گفت: موضوع از طریق شورای اسلامی در دست پیگیری است.
وی یادآورشد: متاسفانه از سال 89 با کلید خوردن اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برخی از متصدیان واحدهای تولیدی از جمله کوره داران به بهانه آزادسازی قیمتها، گران شدن سوخت و به تبع آن افزایش نرخ حمل و نقل و غیره نسبت به افزایش حیرت آور قیمت تولیداتشان اقدام کرده و سودهای هنگفتی به جیب زده اند
وی بیان کرد: قیمت یک بار کامیون ده تن آجر در سال 89 بین 150 تا 170 هزار تومان بود اما اکنون به 500 تا 650 هزار تومان رسیده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاش پیش از این به خبرنگار ایرنا گفت: با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و همزمان با آزادسازی قیمت حامل های انرژی احتمال افزایش قیمت برخی کالا و مصالح وجود دارد.
ˈملک بخش ریگیˈ بدون اشاره به قیمت عرضه محصولات واحدهای تولیدی صنعتی از جمله کوره های آجرپزی بیان کرد: 18 کوره آجرپزی فعال و غیرفعال درشهرستان خاش وجود داردکه بازرسان این اداره برعملکردشان نظارت دارند.
وی تاکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت برحسب وظیفه قانونی و توان خود بر وضعیت عرضه و تقاضا در بازار احاطه دارد ولی اگر در مواردی مشکلاتی وجود داشت و از چشم بازرسان و کارکنان این اداره دور ماند، مردم باید برای مقابله با هر گونه تخلف با ما همکاری کنند. ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن