تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولیای دانش آموزان اردبیلی 10 میلیارد ریال به مدارس کمک کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اولیای دانش آموزان اردبیلی 10 میلیارد ریال به مدارس کمک کردند سرعین ، اردبیل - ایرنا - رییس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی 91-92 اولیای دانش آموزان اردبیلی 10 میلیارد ریال به مدارس این استان کمک مالی کردند.


به گزارش ایرنا ، محمدعلی محمدی مقدم روز شنبه در همایش کارشناسان انجمن اولیا و مربیان جوار شماره یک استان در سرعین افزود: این مبالغ صرف تجهیز و رفع نیازهای مدارس استان شد.
وی گفت: در سال تحصیلی جاری در یک هزار و 817 آموزشگاه استان انجمن اولیا و مربیان تشکیل و با تشکیل این انجمن ها اولیای دانش آموزان در تصمیم گیری و تصمیم سازی به مدیران مدارس کمک کردند.
وی اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان با برگزاری کلاس های آموزش خانواده به بیش از 68 هزار اولیای دانش آموزان آموزش های لازم را داد.
وی افزود: در پنج مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده انجمن اولیا و مربیان استان نیز به بیش از یک هزار خانواده خدمات راهنمایی و مشاوره ای ارائه شد.
محمدی مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان گفت:
این جشنواره در دو بخش اجرایی و پیشنهادی در مدارس استان در حال برگزاری است. پ
وی با بیان این که در بخش اجرایی اعضای انجمن اولیا و مربیان و در بخش پیشنهادی تمام افراد حقیقی و حقوقی می توانند شرکت کنند افزود: شرکت کنندگان تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را به انجمن اولیا و مربیان مناطق و نواحی و یا مدیران مدارس تحویل دهند.
594/530
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن