تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره استاني خيرين مدرسه ساز كردستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان عرفاني نسب:
جشنواره استاني خيرين مدرسه ساز كردستان برگزار مي شود
سنندج – خبرگزاري مهر: مدير كل آموزش و پرورش كردستان از برگزاري جشنواره استاني خيرين مدرسه ساز براي ترويج اين سنت حسنه خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سالار عرفاني نسب ظهر امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان كردستان اظهار داشت: برگزاري جشنواره شهرستاني و استاني خيرين مدرسه ساز استان كردستان با هدف ترويج اين سنت حسنه به عنوان يك اولويت در دستور كار آموزش و پرورش كردستان قرار دارد. وي با بيان اينكه خيرين مدرسه ساز در قالب هاي شهرستاني و استاني برگزار مي شود، افزود: در سال جاري مسئوليت برگزاري جشنواره شهرستاني و استاني خيرين مدرسه ساز به مديران آموزش و پرورش واگذار شده است و به همين دليل تلاش مي شود كه اين مهم در بهترين سطح ممكن عملياتي شود. مدير كل آموزش و پرورش استان كردستان ادامه داد: بر اساس هماهنگي هاي صورت گرفته جشنواره هاي شهرستاني خيرين مدرسه ساز طي دو هفته آينده برگزار مي شود و قرار است جشنواره استاني نيز در سال جاري با رويكردي نو در 30 ارديبهشت ماه در سنندج و با حضور مديران و مسئولان ارشد استان برگزار شود. وي با بيان اينكه در سال جاري تكميل پروژه هاي نيمه تمام حوزه آموزش و پرورش در اختيار خيرين مدرسه ساز قرار مي گيرد، عنوان كرد: بر اساس هماهنگي هاي صورت گرفته قرار است كه پروژه هاي نيمه تمام براي تكميل در اختيار خيرين مدرسه ساز قرار گيرد و آموزش و پرورش نيز نيازهاي خود را به آنها اعلام مي كند. وي در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع برنامه آموزش و پرورش براي انسداد مبادي بيسوادي در استان كردستان اشاره كرد و گفت: در همين راستا و پس از ابلاغ صورت گرفته مقمات كار براي توجه به اين مهم كه مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز قرار دارد، در سراسر استان صورت گرفته است. عرفاني نسب به اقدامات و برنامه هاي اداره كل آموزش و پرورش در اين بخش پرداخت و گفت: ستاد استاني انسداد مبادي بي سوادي در كردستان شكل گرفته است و قرار است كه بعد از طرح موضوع در شوراي آموزش و پرورش برنامه هاي اجرايي و عملياتي آن نيز به صورت ويژه در دستور كار قرار گيرد. وي همچنين به موضوع احداث مدارس در سايت هاي مسكن مهر در استان كردستان اشاره كرد و يادآور شد: در اين راستا انتظار مي رود كه با همكاري اداره كل راه و شهرسازي و همچنين پيگيري اداره كل نوسازي مدارس كرستان شاهد تعيين تكليف اين موضوع در كردستان باشيم. مدير كل آموزش و پرورش استان كردستان به برگزاري جشنواره معرفي معلمان برتر استان و شهرستان ها اشاره كرد و گفت: همزمان با هفته گراميداشت مقام معلم در استان كردستان برنامه هاي متعي در دستور كار قرار گرفته است كه يكي از اين برنامه معرفي معلمان نمونه شهرستاني و استاني است. وي از برگزاري مراسم يادواره شهداي فرهنگي به عنوان يكي ديگر از برنامه هاي شاخص اين هفته در استان كردستان اشاره كرد و افزود: مشاركت و همكاري كليه ادارات و سازمان هاي دولتي استان كردستان در امر برگزاري هفته مقام معلم ضروري است و انتظار مي رود كه در اين راستا شاهد همكاري استانداري كردستان نيز باشيم. در اين جلسه كه به رياست استاندار كردستان برگزار شد، مصوبات جلسه قبلي شوراي آموزش و پرورش استان نيز مرور و در خصوص اجرايي كردن هر چه بهتر آنها تصميماتي اتخاذ شد.


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن