تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان مدافع حقوق کودکان از دولت یمن انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سازمان مدافع حقوق کودکان از دولت یمن انتقاد کرد تهران - ایرنا - یک سازمان مدافع حقوق کودکان در یمن با انتشار آمار 124 کودک ربوده شده در سال میلادی گذشته در این کشور، از دولت صنعا به دلیل سهل انگاری در زمینه تامین امنیت کودکان انتقاد کرد.


بر اساس گزارش روزنامه ˈگلف نیوزˈ چاپ دبی، ˈسیاجˈ به عنوان یک سازمان مدافع حقوق کودکان اخیرا اعلام کرده است که در سال میلادی گذشته بیش از 124 کودک یمنی از جمله 19 دختر، ربوده شدند.
این سازمان در گزارش سالیانه اش افزایش وخامت اوضاع امنیتی در یمن از سال 2011 تاکنون را عامل افزایش موارد کودک ربایی در این کشور دانسته است.
طبق این گزارش 30 درصد از موارد کودک ربایی در صنعا پایتخت یمن و پس از آن در شهر ˈتعزˈ رخ داده است.
ˈاحمد القریشیˈ رییس این سازمان در انتقاد از ناچیز بودن خدمات امنیتی دولت به کودکان و نیز مجازات نکردن عوامل کودک ربایی، به موردی اشاره کرد که کودک 12 ساله ربوده شده همچنان در اسارت افراد قبیله ای در استان ˈشبواˈ در جنوب یمن بسر می برد.
وی افزود: دولت به جای یافتن کودک ربایان، صرفا کمیته ای تشکیل داد تا عاملان را به آزاد کردن این پسربچه متقاعد کند.
القریشی اضافه کرد: بسیاری از کودک ربایان پس از حل و فصل ماجرا توسط قبایل، اصلا مجازات نمی شوند و حتی پایشان به دادگاه هم نمی رسد.
وی با استناد به یک مورد کودک ربایی که دختر 12 ساله پس از آزادی توسط خانواده اش به ضرب گلوله از پا درآمد، گفت: در این حوادث دختران بهای سنگین تری را می پردازند.
این فعال حقوق کودکان افزود: بسیاری از قربانیان کودک ربایی ها سر از عربستان سعودی در می آورند و به کارهایی همچون تکدی گری تن می دهند. وی از مقامات یمن خواست از طریق همکاری های مرزی با عربستان مانع از قاچاق کودکان شود.
خاورم**9156**1651
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن