تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از سرمایه گذاران مهمترین اولویت توسعه صنعتی در گیلان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان عباسیان:
حمایت از سرمایه گذاران مهمترین اولویت توسعه صنعتی در گیلان است
رشت – خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: حمایت از سرمایه گذاران از مهمترین اولویت در راستای توسعه صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.



به گزارش خبرنگار مهر،  مجید عباسیان امین ظهر شنبه در جمع صنعتگران استان افزود: با توجه به نقش حياتي كه بنگاه هاي كوچك و متوسط مي توانند در توسعه اقتصادي كشور ايفا كنند و همچنين مزاياي كه صنايع مزبور نسبت به بنگاه هاي بزرگ دارند لزوم توجه به تقويت و توسعه آنها برای رقابت پذير شدن، امري الزامي است. وی اظهارداشت: صنايع كوچك در هر كشور نشان دهنده ميزان كارآفريني و مشاركت بخش خصوصي در اقتصاد آن كشور است. مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: با هدف توسعه صنايع كوچك سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران به عنوان نهاد متولي و حمايت كننده از اين واحدها تشكيل شد. وی افزود: از وظايف اين سازمان كمك به ايجاد و توسعه صنايع كوچك، توسعه كارآفريني، توسعه فناوري، ايجاد پيوند مناسب بين صنايع كوچك، متوسط و بزرگ، توسعه شبكه ها و خوشه هاي صنعتي، توسعه مراكز اطلاع رساني، حمايت و پشتيباني از بازار و همكاري هاي اقتصادي و ايجاد و توسعه شهرك ها و نواحي صنعتي است. عباسیان در ادامه از سرمایه گذاری جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان اشاره کرد و اظهارداشت: با انعقاد 94 قرارداد در سال گذشته برای احداث واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در شهرک های صنعتی استان انجام می شود. وی اذعان داشت: این قرارداد ها در زمینه احداث صنایع فلزی، غذایی، شیمیایی، کانی غیر فلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و واحدهای خدماتی است. مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری این تعداد قرارداد مطابق جواز تاسیس صادر شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برآورد شده است و با احداث این تعداد واحد صنعتی مطابق جواز تاسیس دو هزار و 784 نفر مشغول به کار خواهند شد. وی افزود: بالاترین تقاضا در میان قراردادهای منعقد شده مربوط به احداث واحدهای صنعتی با تولید صنایع غذایی و فلزی است. عباسیان امین بیان داشت: قرار داد این واحدهای صنعتی برای استقرار در شهرک های صنعتی آستارا، سفیدرود رشت، کارگاهی رشت، نقره ده آستانه اشرفیه، کارگاهی آستانه اشرفیه، پرکاپشت آستانه اشرفیه، سیاهکل، تالش، رودسر، شفت، لاهیجان، لوشان، ماسال، سکام رضوانشهر، گوشلوندان فومن، سردار جنگل فومن، آسیابسران املش، کیشستان صومعه سرا، صومعه سرا و لنگرود منعقد شده است. وی همچنین حمایت ازسرمایه گذاران صنعتي را در راستای توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتي بعنوان اولويت مهم برشمرد و گفت: حمایت از سرمایه گذاران از مهمترین اولویت های این شرکت در راستای توسعه صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی است. مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در ادامه با بیان اینکه در شهرک های صنعتی زیرساخت ها برای ایجاد و استقرار واحدهای صنعتی فراهم است، افزود: حمایت از سرمایه گذاران توسعه صنعتی و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت. وی یادآورشد: حمایت از سرمایه گذاران مولد یکی از مهمترین راه های تحقق نظام افتصادي پويا است و این مهم سر لوحه برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان  قرار دارد.


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۴:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن