تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813158287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاون، نزديکترين ايده اقتصادي به اسلام و عقل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۳۸ب.ظ)
دبيرکل اتاق تعاون ايران: تعاون، نزديکترين ايده اقتصادي به اسلام و عقل است دبيرکل اتاق تعاون ايران گفت: تعاون نزديکترين ايده اقتصادي به اسلام و عقل است و در جهان پيشرفته امروز، بخش تعاون بصورت مقتدرانه عمل نموده بطوريکه قويترين اتاق تعاون متعلق به کشور آمريکا است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اتاق تعاون استان اصفهان، دکتر محمد صادق مفتح دبيرکل اتاق تعاون ايران در ديدار با دبير و اعضاء هيأت مديره اتاق تعاون اصفهان بيان داشت: متأسفانه ما در ايران نتوانسته ايم توقعاتي که از تعاون مي رفت را برآورده کنيم و خود ما تعاونگران، تعاون را ضعيف کرده ايم.
دکتر مفتح تصريح کرد: بخش تعاون ايران نيازمند به تدبير مي باشد. بايد مسيري را که رفته ايم اصلاح کنيم و من هم معتقدم که نجات اقتصاد کشور در بخش تعاون است.
وي گفت: لازم است کارهاي بزرگ انجام دهيم و بخش تعاون بايد ياري رسان دولت باشد. اتاق تعاون ظرفيتهاي بسيار دارد که مي توان از اين ظرفيتها در جهت ارتقاء جايگاه تعاون استفاده نمود.
دبيرکل اتاق تعاون اشاره کرد که سال آينده نمايشگاه بين المللي تعاون در ايران برگزار خواهد شد که اين مسئله در کنار مزاياي بسياري که دارد در معرفي تعاون به مردم مفيد خواهد بود.
دبير اتاق تعاون استان اصفهان نيز در اين ديدار گفت: سوابق اجرائي موفق شما اين اميد را در دل اتاق ها و تعاونگران کشور ايجاد کرد که با حضور جنابعالي بخش تعاون بتواند به جايگاهي که در قانون اساسي براي اين بخش از اقتصاد کشور ديده شده برسد.
طاهري اظهار داشت: اتاق تعاون استان اصفهان از بنيه علمي و کارشناسي بالايي برخوردار است و تنها از نظر مالي مشکلاتي دارد که اين امر مبتلا به همه اتاق هاي کشور مي باشد.
وي پيشنهاد نمود که اتاق تعاون مرکز و به تبع آن اتاق هاي تعاون استان ها با تشکيل کارگروه تخصصي تلاش نمايند در تدوين برنامه ششم توسعه کشور به تعاون به صورتي جدي و ويژه نگاه شود و اين کار در هنگام بررسي لايحه اصلاح قانون تعاون در مجلس شوراي اسلامي نيز انجام گردد.
مهندس حامديان عضو هيأت مديره اتاق تعاون استان اصفهان هم در اين ديدار گفت: به نظر مي رسد که مسئولين کشور اعتقاد محکمي به تعاون ندارند در صورتيکه رهبر معظم انقلاب به تعاون اعتقاد جدي دارند و بزرگاني چون آيت ا... شهيد بهشتي که تعاون را بعنوان يکي از سه رکن اقتصاد کشور در قانون اساسي مطرح نمودند از روي اعتقاد و باور اين کار را انجام دادند.
حامديان اضافه نمود به نظر مي رسد که طلسم اقتصاد بيمار با حضور مردم در قالب تشکيل تعاوني شکسته و باطل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن