تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوفایی اقتصادی با تکیه بر فرهنگ اسلامی محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه البرز: شکوفایی اقتصادی با تکیه بر فرهنگ اسلامی محقق می شود کرج-ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شکوفایی اقتصادی کشور با تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی و کار و تلاش مضاعف محقق می شود.


حجت الاسلام ˈمحمد جواد موحدˈروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:
با تمسک به فرهنگ غنی اسلامی و پیدا کردن راهکارهای اقتصاد اسلامی ، رفاه و عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی به وجود می آید.
وی، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اشراف و نظارت کامل به نیازمندی‎های کشور ، امسال را به نام سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ نامگذاری کرد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزدر ادامه سخنان خود با اشاره به نظام اقتصاد اسلامی بیان کرد: نظام اقتصاد اسلامی عبارت است از مجموعه قواعد درزمینه روش تنظیم حیات اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی برای تامین عدالت اجتماعی و نیل به سعادت بشر و رسیدن به جامعه ی فاضله ای مورد نظر پیامبران وائمه اطهار(ع ) است.
وی گفت: باید توجه داشت که فرهنگ اصل و اساس هرجامعه است وپیشرفت در عرصه‎های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سایه ی تحول و پیشرفت فرهنگی میسرخواهد شد لذا غلبه بر مشکلات و تحریم های اقتصادی تنها در سایه ی شکوفایی فرهنگ محقق می شود.
حجت الاسلام موحد در پایان ابراز امیدواری کرد با تمسک بر فرهنگ غنی اسلامی و پیدا کردن راهکارهای اقتصاد اسلامی در جامعه رفاه و عدالت مورد نظر اسلام ناب و آنچه مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، محقق شود.ک/3
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن