تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820747574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه‌های آموزشی هسته‌های کیفیت بخشی به آموزش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حمیدی:
گروه‌های آموزشی هسته‌های کیفیت بخشی به آموزش هستند
بیرجند- خبرگزاری مهر: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گروه های آموزشی را هسته‌های کیفیت بخشی آموزش دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، طاهره حمیدی صبح شنبه در نشست هم اندیشی در خصوص راهکارهای ارتقاء حوزه معاونت آموزش ابتدایی و تاثیر آن بر کیفیت یاددهی - یادگیری اظهار داشت: گروه‌های آموزشی به عنوان هسته‌های کیفیت بخشی بوده که ارتباط بین معلمان و کارشناسان را تسهیل که این ارتباط دو سویه در نهایت منجر به ارتقاء آموزش و یادگیری می شود. وی گروه های آموزشی را حلقه اتصال میان برنامه ریزان، مدیران، معلمان و... دانست و بیان کرد: با کمک سرگروه‌های آموزشی می‌توان مشارکت بهتر معلمان را در برنامه های آموزشی و درسی و ارئه دیدگاه‌های اصلاحی فراهم کرد. حمیدی بر بروزرسانی سرگروه‌ها به دانش مورد نیاز تاکید کرد و افزود: این بروزرسانی فرایند یاددهی – یادگیری را تسهیل می‌کند. وی بر ضرورت وجود کارشناسان خبره‌ای در راستای طراحی آموزشی، طراحی سوال، بودجه بندی کتب، تحلیل محتوای کتب درسی تاکید کرد و گفت: کارشناسان خبره باید خود الگوی خوبی در تدریس ارائه دهند و سرگروه های آموزشی نیز شرایط لازم را برای هم فکری،هم اندیشی، تبادل تجارب و همکاری بیشتر فراهم کنند. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بحث مهم انسداد مبادی ورودی بیسوادی در حوزه آموزش ابتدایی را مهمترین مبحث در این حوزه دانست. رییس گروه تکنولوژی و گروه های آموزشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز از برگزاری 257 کارگاه آموزشی در دوره ابتدایی خبر داد و گفت: در راستای ارتقای صلاحیت های علمی و حرفه ای معلمان دوره ابتدایی 257 کارگاه آموزشی برگزار شده است. اسماعیل ربیعی بیان کرد: این دوره ها با حضور هشت هزار و 999 نفر و24 هزار و 92 نفر ساعت در استان برگزار شده است. وی تهیه و تدوین دفتر ثبت فعالیت‌های شورای معلمان، تهیه و تدوین نمونه برنامه سالیانه مدارس، تهیه و تدوین فرم‌های 9 گانه جهت همسویی فعالیت‌های سرگروه‌های آموزشی شهرستان ها و مناطق، اجرای فراخوان ارزیابی از برنامه سالیانه مدارس، اجرای طرح ارتقای توانمندی‌های معلمان، اجرای طرح درس پژوهی، داوری جشنواره الگوهای برتر تدریس معلمان عشایر، داوری و همکاری در برگزاری نمایشگاه جابربن حیان و... را از اهم فعالیت های سرگروه های آموزشی در استان بیان کرد. ربیعی همچنین به برگزاری 780 کلاس درس بازدید و نظارت لازم به منظور ارائه راهنمایی و ارتقای صلاحیت های علمی اشاره کرد.  


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن