تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان غیر مستحکم جیرفت را دریابید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیمارستان غیر مستحکم جیرفت را دریابید جیررفت - ایرنا - نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با قدمت 50 سال از استحکام کافی برخوردار نیست و کمبود فضای فیزیکی برای بیماران مشکلاتی ایجاد کرده است.


به گزارش ایرنا، فرج اله عارفی روز شنبه در بازدید از بیمارستان آیت اله کاشانی جیرفت افزود: کمبود نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت که به یک معضل تبدیل شده مشکلاتی را در این دانشگاه و سایر مراکز بهداشتی و درمانی ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در جنوب استان کرمان با وجود یک میلیون نفر جمعیت یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان وجود ندارد.
عارفی گفت: تاکنون توزیع عدالت در بخش سلامت در جنوب کرمان رعایت نشده است که در سفر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری که در آینده نزدیک به استان کرمان انجام می شود، مشکلات و مسایل این حوزه منتقل خواهد شد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشستی که با حضور مدیران حوزه سلامت انجام شد، مقرر گردید تا مشکلات بخش بیمه خدمات درمانی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد بررسی و مرتفع شود.
عارفی با اشاره به مستقر بودن سردخانه نگهداری اجساد شهرستان جیرفت در بیمارستان آیت الله کاشانی گفت: با توجه به اینکه زایشگاه در کنار این سردخانه قرار دارد، بایستی این سردخانه به مکانی دیگر منتقل شود.
در این بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت باید کرد.
شهرستان جیرفت با بیش از 270 هزار نفر جمعیت دو بیمارستان آیت الله کاشانی و امام خمینی (ره) را دارد.ک/2
7444/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن