تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820762299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک بخش مسکن به خروج از رکود اقتصادی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل بانک مسکن مطرح کرد : کمک بخش مسکن به خروج از رکود اقتصادی خبرگزاری پانا: مدیر عامل بانک مسکن گفت : در اجرای سیاست‌های اقتصادی نظام باید حمایت از تولید ملی، افزایش و ارتقای سطح بهره‌وری در همه ابعاد، برنامه‌های مجاهدانه و مدیریت جهادی و ... از مهم‌ترین پیش‌نیازهای توسعه و پیشرفت کشور است.
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 12:12



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ؛ محمدهاشم بت شکن در جمع مدیران ارشد بانک با حضور قائم مقام بانک مرکزی ؛
بخش مسکن و ساختمان را در تحقق اهداف سیاست های اقتصادی نظام مهم دانست.
وی گفت: این بخش همواره یکی از مولفه‌های خروج از رکود و چراغ حرکت به سمت رونق اقتصادی است.
بت شکن به بیان عملکرد بانک مسکن در بخش‌های مختلف به ویژه مسکن مهر پرداخت و بر تسریع در روند فروش اقساطی کردن طرح ‌های مسکن مهر تاکید کرد. امکان ارتباط چند حساب بانک مسکن به یک کارت بانک مسکن به منظور گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، بهینه‌سازی ارایه خدمات به مشتریان و تسهیل در حمل و نقل و نگهداری کارت‌های الکترونیک، سرویس جدید ارتباط چند حساب به یک کارت را فراهم کرد.
از این پس دارندگان حساب‌های متمرکز در سیستم سپرده‌های متمرکز این بانک، می‌توانند چند حساب خود را تنها به یک کارت الکترونیک متصل کنند و تمامی عملیات‌ مبتنی بر کارت را تنها از طریق حساب اصلی (پیش فرض) انجام دهند.
با این روش همه تراکنش‌ها بر پایه شماره کارت در سیستم شتاب انجام گرفته و محدودیت‌های موجود در تراکنش‌های سیستم سوئیچ پرداخت با کارت و سامانه شتاب مانند برداشت وجه از دستگاه خودپرداز و پایانه شعب، انتقال وجه، خرید، پرداخت قبض و... برروی کارت اعمال می‌شود.
یک حساب نمی‌تواند به‌طور همزمان به‌عنوان حساب اصلی دو کارت تعریف شود‌؛ بنابراین اختصاص حساب پیش فرض یک کارت به‌عنوان حساب پیش فرض کارت دیگر تنها در صورت ابطال کارت قبلی امکان پذیر خواهد بود؛ در غیر اینصورت این حساب می‌تواند به‌عنوان حساب غیر اصلی به کارت دیگر اضافه شود و مشتری می‌تواند از هر دو کارت خود در صورت نیاز استفاده کند.
این سرویس برای حساب‌های حقیقی انفرادی فعال شده است و کارت‌ها و حساب‌های مربوط به سیستم پس‌انداز و تسهیلات متمرکز از قبیل حساب صندوق پس‌انداز مسکن، حساب صندوق پس‌انداز ساخت و حساب پس‌انداز مسکن جوانان، کارت‌های خانواده، بن کارت، بن کارت رفاهی و کارت‌های اعتباری از این قاعده مستثنی است.
امکان انجام اضافه و حذف کردن حساب یا تغییر حساب پیش فرض یک کارت در شعب بانک مسکن وجود دارد و در آینده نزدیک این امکان بر روی دستگاه‌های خودپرداز و اینترنت بانک مسکن نیز فراهم می‌شود.
همچنین دبیرخانه نظام پیشنهاد‌های بانک مسکن در یازدهمین همایش و پنجمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها، در میان سازمان‌ها و موسسات مالی و بانکی کشور موفق به کسب گواهینامه اهتمام به تعالی نظام پیشنهادها شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در این همایش که با حضور سازمان‌ها و برند‌های مطرح نظام پیشنهاد‌های کشور برگزار شد، فریبرز راحتی دبیر نظام پیشنهاد‌ها و معاون اجرایی اداره‌کل پژوهش و برنامه‌ریزی بانک مسکن، به تبیین و تشریح نقش و جایگاه بانک‌ها و شبکه بانکی کشور به عنوان محور اقتصاد کشور و تأثیر نظام پیشنهادها در بهبود عملکرد سازمانی، سهولت در دستیابی به اهداف سازمان و ایجاد انگیزش سرمایه انسانی پرداخت.
همچنین در این همایش دبیر نظام پیشنهادها مقاله‌ای را با عنوان «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در بانک مسکن به عنوان یک الگوی موفق در میان موسسات مالی و شبکه بانکی کشور» ارائه کرد.
نقش نظام بانکی در ساختار اقتصادی کشور، مباحث مرتبط با مدیریت دانش، سیر تکاملی نظام پیشنهاد‌های بانک و چگونگی اجرای آن در بانک مسکن از جمله مباحثی بود که در این مقاله بررسی شد.
بانک مسکن در نظر دارد به عنوان نخستین بانک در شبکه بانکی کشور در عرصه مدیریت مشارکتی، به تشکیل اتاق فکر و کانون تفکر مجازی به عنوان دو ابزار قدرتمند در خصوص ایجاد تضارب افکار و طوفان فکری برای کسب حداکثری ایده‌های بکر، نوین و خلاقانه اقدام کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن