تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805816256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع کار آفريني زنان استان با جديت از سوي مديريت ارشد استان دنبال مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۱۲ق.ظ)
استاندار کرمانشاه: موضوع کار آفريني زنان استان با جديت از سوي مديريت ارشد استان دنبال مي شود استاندار کرمانشاه گفت: موضوع کار آفريني و ايجاد اشتغال در جامعه زنان استان با جديت از سوي مديريت ارشد استان دنبال و پيگيري مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست تخصصي زنان کار آفرين و فعال در عرصه هاي کسب و کار با رضايي بابادي استاندار و با حضور ميزايي معاون برنامه ريزي و شريفه حق شناس مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و مسئولين ذيربط در اين حوزه در محل سالن آمفي تئاتر استانداري برگزار شد.
رضايي استاندار در اين نشست ضمن تبريک فرا رسيدن سالروز ولادت دخت پيامبر مکرم اسلام حضرت فاطمه ي زهرا س(س) و همچنين ميلاد معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) خاطر نشان کرد: با توجه با اينکه استان کرمانشاه از جمله استان هاي پرظرفيت و مستعد در حوزه توليد محصولات کشاورزي و صنعتي است لذا مي طلبد که کليه مسئولين ذيربط در حوزه اشتغال و توليد کار آفريني در استان با استفاده از شرايط موجود شرايط مطلوبي را به منظور توسعه فضاي کسب و کار در استان فراهم کنند.
وي با اشاره به حمايت از توليدکنندگان و فعالين بخش خصوصي در استان که به صورت مستمر از سوي مسئولين ذيربط پيگيري و دنبال مي شود‘افزود:از بدو مديريت اينجانب برنامه هاي مربوط به اشتغال به خصوص اشتغال کار آفرينان استان با جديت مورد پيگيري قرار گرفته است ؛لذا اميدواريم که در سايه تداوم دولت تدبير و اميد بتوانيم خدمات قابل تو جهي را به جامعه استان علي الخصوص زنان کار آفرين که نقش موثري در امر توليد و اقتصاد دارند ارائه شود.
رضايي تاکيد کرد:از زنان کار آفرين استان انتظار داريم که با پيشنهادات مکتوب و جامع خود به دفتر برنامه ريزي استانداري در خصوص پويا بخشي به اشتغال و توليد و همچنين فضاي کسب و کار در توليد و کار دراستان نيز پيشگام باشند.
وي در ادامه با اشاره به بيمه کردن روستائيان و عشاير استان اظهار داشت: انشاءالله با اجراي مرحله دوم هدفمند کردن يارانه ها بخش عظيمي از مشکلات مربوط به بيمه اين قشر مرتفع و نظام بيمه اي در کشور ساماندهي و هدفمند خواهد شد.
در اين نشست همچنين ميزايي معاون برنامه ريزي استانداري نيز با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي عنوان کرد:مطمئنا با اجراي سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي و همچنين نامگذاري سال 93 از جانب رهبر معظم انقلاب خواهيم توانست جهت گيري هاي اقتصادي و همچنين برنامه ريزي هاي توسعه اي استان را بيش از پيش محقق سازيم.
وي تصريح کرد:با توجه به اينکه ميانگين در آمد سرانه مردم استان از ميانگين کشوري کمتر است لذا تلاش و کوشش مجموعه مديريت استان هم ارتقاء و دستيابي به افزايش ميانگين در آمد سرانه مردم استان است که با بر نامه ريزي هاي صورت گرفته در حوزه هاي مختلف تجارت و بازرگاني صادرات تقويت بخش کشاورزي توسعه صنعت گردشگري و توسعه زيرساخت هاي بخش صنعت و توليد دراستان اين مهم محقق و به فعليت خواهد رسيد.
وي در پايان از راه اندازي صندوق حمايت از کار آفرينان در استان توسط بخش خصوصي ظرف دو يا سه ماه آينده خبرداد و گفت: بطور قطع و يقين حمايت از زندگي و محيط شهري و توسعه جوامع روستايي مستلزم استفاده از توان سرمايه گذاران و همچنين ظرفيت هاي بالقوه استان است که بايد بطور جدي و مستمر از سوي مسئولين ذيربط مورد بررسي قرار گيرد.
گفتني است، اين نشست که بيش از دو ساعت به طول انجاميد زنان کار آفرين و همچنين زنان نماينده ي بخش هاي مختلف صنعت توليد و صنايع دستي در خصوص مشکلات پيش روي اشتغال استان به ارائه مطالب خود پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن