تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813146196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهیونیستها یک مسجد را به آتش کشیدند/تلاش آمریکا برای تمدید مذاکرات سازش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آفریقا و خاورمیانه ادامه هتاکی به قبله نخست مسلمانان؛
صهیونیستها یک مسجد را به آتش کشیدند/تلاش آمریکا برای تمدید مذاکرات سازش
همزمان با ادامه تلاشها برای تمدید مذاکرات سازش، منابع عربی از هتاکی شهرک نشینان افراطی به یک مسجد و افزایش خشونتهای نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیها خبر می دهند.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شهرک نشینان افراطی رژیم صهیونیستی در شهر "ام الفحم" ضمن هتاکی به مسجدی در این شهر قسمتی از آن را به آتش کشیدند. در شهر بیت المقدس اشغالی نیز نظامیان رژیم صهیونیستی با بستن درهای مسجدالاقصی از ورود نمازگزاران به داخل مسجد ممانعت کردند. منابع خبری محلی نیز از اقدامات خشونت آمیز نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و دستگیری چند نفر در شهرک "بیت عوا" در غرب الخلیل خبر دادند. منابع پزشکی نیز اعلام کردند که یک جوان 24 ساله فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار مرزی شرق شهرک "جبالیا" واقع در شمال نوار غزه  زخمی شد. از سوی دیگر با نزدیک شدن به روزهای پایانی مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین، پایگاه اسکای نیوز به نقل از "جی ساکی" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که نماینده های دو طرف در مذاکرات صلح در تلاش هستند تا درباره تمدید زمان مذاکرات به توافق برسند. "مارتین اندیک"نماینده آمریکا در پرونده مذاکرات سازش نیز، با هدف تلاش برای متقاعد کردن دو طرف برای تمدید زمان مذاکرات، روز جمعه با نمایندگان دو طرف دیدار کرد. در حالی که حدود 10 روز به پایان مهلت از پیش تعیین شده مذاکرات سازش مانده، مقامات تشکیلات خودگردان بارها تاکید کرده اند که تحت هیچ شرایطی با تمدید زمان مذاکرات موافقت نخواهند کرد.






۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن