تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم نامه همکاري سازمان صنعت و معدن با سازمان فني و حرفه اي استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۳ق.ظ)
باحضور استاندار گيلان انجام گرفت؛ امضاي تفاهم نامه همکاري سازمان صنعت و معدن با سازمان فني و حرفه اي استان مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گيلان در اين نشست ايجاد اشتغال را اصلي ترين محور تفاهم نامه مذکور عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، نجفي استاندار گيلان در جريان امضاي اين تفاهم نامه بر ضرورت استفاده از تمامي ظرفيت هاي موجود براي ايجاد اشتغال تاکيد کرد و افزود: اين تفاهم نامه به منظور استفاده از ظرفيت هاي استان بويژه هنرهاي دستي و فرش دستباف امضا شده است.
نجفي با اشاره به جايگاه نامناسب گيلان از نظر بيکاري در کشور خاطرنشان کرد: قرار داشتن استان در بين پنج استان کشور به دليل بيکاري، زيبنده گيلان نيست و همه مسوولان بايد براي برون رفت از اين وضعيت تلاش کنند.
استاندار گيلان سال جاري را سال ايجاد اشتغال در استان معرفي و بر ضرورت تلاش تمامي مسوولان براي تحقق اين هدف تاکيد کرد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي گيلان نيز در اين نشست ايجاد اشتغال را اصلي ترين محور تفاهم نامه مذکور عنوان کرد.
رسول شمشادي براستفاده از تمامي ظرفيت هاي فني و حرفه اي براي ايجاد اشتغال تاکيد کرد و گفت: اقدامات مهمي از سوي سازمان فني و حرفه اي در کشور در حال انجام است.
وي از اختصاص اعتباري قابل توجه به تعاوني هاي استان با همکاري وزارت تعاون و اتحاديه فرش دستباف کشور خبرداد و افزود: طبق مذاکرات انجام گرفته ، اين آمادگي وجود دارد تا با تاکيد استاندار گيلان به عنوان هشتمين استان پايلوت اين طرح قرار گيرد.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان نيز در اين نشست بر تمرکز فعاليت هاي اين سازمان براي ايجاد اشتغال و توسعه صنعت گردشگري استان تاکيد کرد.
رضا عليزاده تصريح کرد: اين تفاهم نامه علاوه بر تاکيد بر آموزش، به افزايش توليد صنايع دستي استان کمک مي کند.
وي رونق بازارچه هاي صنايع دستي را با توجه به ظرفيت موجود از اهداف مهم سازمان عنوان کرد.
علي منتظري رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان نيز در اين نشست از آمادگي سازمان و فراهم سازي امکانات لازم براي رونق اشتغال از سوي اين نهاد خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن