تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799099461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزندان بر اساس قرآن تربیت شوند/رواج معروف ها در جامعه در گرو درک صحیح واقیعت هاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام گروسی در گفتگو با مهر:
فرزندان بر اساس قرآن تربیت شوند/رواج معروف ها در جامعه در گرو درک صحیح واقیعت هاست
همدان – خبرگزاری مهر: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: تربیت فرزندان باید تربیت قرآنی باشد چراکه با الگو گرفتن از قرآن و ائمه اطهار (ع) می توانیم فرزندان خود را تربیت و به جامعه تحویل دهیم.



حجت الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اسلام و آموزه های وحی الهی در گسترش و نقش دانش در شکوفایی باورها، ایمان، تعهد انسان‌ها و پایداری بر آرمان‌های اسلامی اهتمام جدی دارد. سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند افزود: تربیت قرآنی این است که شیوه معرفت و اندیشه خویش را از قرآن بگیریم، زیرا مشکل آشکار و روشن ما مسلمانان این است که ما اسیر انفعال خود هستیم و به تعبیر دیگر، بسیاری از باورهای ما و بسیاری از اوضاع و احوال ما خاستگاه و مبدا فکری ندارد و ما از پنجره تفکر به عرصه جهان نمی نگریم. حجت‌الاسلام گروسی با تاکید بر فعالیت هر چه بیشتر مسئولان خانه های قرآن که در روستاها به فعالیت های قرآنی مشغول هستند، اضافه کرد: مسئولان خانه های قرآنی باید الگو و در برنامه های خود نظم و انضباط داشته باشند و با مدیریت خوب و با جدیت و پشتکار مسائل قرآنی را دنبال کنند تا در آینده شاهد رشد هر چه بیشتر فعالیت های قرآنی در جامعه اسلامی باشیم. سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر، عنوان داشت: بهترین راه و روش در راستای رواج معروف ها در جامعه درک صحیح از واقیعت ها است. وی ابراز داشت: مهمترین هدف در راستای احیای امر به معروف، درک صحیح از واقعیت ها و اجرای طرح تذکر لسانی و تحکیم پایه های فرهنگی جامعه است. حجت‌الاسلام گروسی اذعان داشت:‌ تذکر لسانی وظیفه تک تک مردم است و باید در این زمینه اهتمام ویژه ای داشت تا در مراحل اجرا کارنامه قابل قبولی داشته باشیم. سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: یکی از راهکارهای مقابله با منکرات در جامعه، تداوم بر تذکر لسانی است. وی با تاکید بر اینکه امربه معروف و نهی ازمنکر را باید به جایی برسانیم که همه مردم در این زمینه احساس مسئولیت کنند، افزود: احصاء و شناسایی راهکارهای عملیاتی برای مقابله با منکرات و ترویج معروفات در جامعه لازم و ضروری است و این کار نیازمند درک واقعیت ها است و باید با مورد ارزیابی قرار دادن ساختارها در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره منکرات را شناسایی کنیم. حجت الاسلام گروسی بیان داشت: این فریضه الهی باید به گونه ای در جامعه اسلامی نهادینه شود که همه افراد جامعه، خود را مسئول اجرای آن بدانند و برای پیشبرد این امر حیاتی و ضروری در جامعه تلاش کنند. سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان خواستار برنامه ریزی در برگزاری دوره های آموزشی در راستای ترویج معروفات و پاک نمودن منکرات از جامعه شد و گفت: دوره های آموزشی نباید به صورت کلیشه ای برگزار شود بلکه باید با تغییرات اساسی همراه باشد.


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن