تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812717943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: دشمن به دنبال تغییر تدریجی فرهنگ ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: دشمن به دنبال تغییر تدریجی فرهنگ ماست قزوین - ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دشمن عقبه فکری دینی و اسلامی جوانان را مورد هدف قرار داده و به دنبال تغییر تدریجی فرهنگ ماست.


به گزارش ایرنا، ˈبیژن نوباوهˈ جمعه شب در همایش ˈرستاخیز جانˈ که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی، با حضور رییس حوزه هنری کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان و هنرمندان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد،افزود: تلاش امریکا و جهان استکبار در برابر ملت ایران برای مبارزه، روش تغییر تدریجی فرهنگی است و این تغییرات فرهنگی آرام و به صورت تدریجی انجام می شود.
وی با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی هر دو بسیار مهم است، اظهار داشت: در این راستا اقتصاد و فرهنگ نیز مهم بوده و از گذشته نیز رهبری به آن موارد اشاره داشتند.
نوباوه با اشاره به نگرانی رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ اظهارداشت: شعار هر ساله مقام معظم رهبری حاکی از یک آسیب شناسی بسیار هوشمندانه و وسیعی است که در حوزه های مختلف انجام می شود؛ امسال هم این آسیب شناسی در حوزه فرهنگ و اقتصاد بیشتر رخ نمود درحالی که در سال های گذشته نیز این مساله را مکرر عنوان می کردند.
وی تصریح کرد: واقعیت این است که ما از سمت و سوی فرهنگ متحمل مسایل بسیاری می شویم، حتی اقتصاد، سیاست و سایر امور کشور همه به نوعی با موضوعات فرهنگی گره خورده است.
این نماینده مجلس، مدیریت جهادی را یکی از ضعف های ساختاری مدیریت کشور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت جهادی و با انگیزه یعنی همان انگیزه ای که در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس بود و معتقدم مدیران باید بیشتر از آنکه به فکر درآمد، مسائل مادی و موقعیت ها باشند، باید فکر و ذهن خود را معطوف به حل مشکلات کشور کنند و این جز با یک روحیه جهادی کامل امکان پذیر نخواهد بود.
نوباوه تاکید کرد: در حال حاضر شرایط بدتر از زمان جنگ نیست، زیرا ما آن شرایط را تجربه کرده و پیروز شدیم، لذا با توجه به قدرت، منابع و ثروتی که در کشور وجود دارد کشور در شرایط مناسبی است و مدیریت جهادی نیز در کشور تجربه شده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: امروز دشمن بیکار نیست، اضمحلال فرهنگی و رسوخ فرهنگی برای اغنای فکری جامعه ما، بزرگترین هدف بدخواهان این ملت است.
نوباوه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها نظامی است که قدرت رویارویی با کل و مجموعه نظام غرب را دارد، گفت: این در حالی است که آمریکا با همه امتیازات اقتصادی، سیاسی و نظامی، بیشترین نفوذ را در سازمان ملل و بیشترین سیطره را در اقصی نقاط دنیا دارد، اما ایران یک درصد سرمایه های جهان را به خود اختصاص می دهد و با تاثیر گذاری بالا سیاسیون غرب را به فکر واداشته است که چرا با چنین قدرتی توانایی حل مشکلات بین المللی را در مقابل ایران کوچک ندارند.
وی تحریم های سخت را اهرم فشار دشمن برای دست برداشتن ما از آرمان های انقلاب خواند و یادآور شد: تحریمی که امروز علیه ملت ایران صورت گرفته، در تاریخ بی نظیر است اما ملت همچنان ایستاده همانطور که در جنگ هشت ساله مقاومت کرد و حتی یک سانتی متر از خاک خود را به دشمن واگذار نکرد.
نوباوه اضافه کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که عنصر برنده ملت ایران ایدئولوژی و اعتقادات دینی است و لذا خطری که ما را تهدید می کند، جنگ نظامی نیست، دشمن می خواهد عقبه فکری ما که همان آموزه های دینی و اعتقادی است را بزند و انگیزه دفاع از انقلاب را از فرزندان ما بگیرد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، به پخش بیش از 100 شبکه فارسی زبان در منطقه اشاره و بیان کرد: هر ساله 100میلیارد دلار هزینه می کنند تا علیه ما برنامه بسازند؛ شکل لباس پوشیدن جوانان امروز تغییر کرده و به دنبال مد و ظاهر هستند، دشمن می خواهد با تغییر نیازها و افزایش نیازهای اقتصادی و کاذب، سبک زندگی ما را عوض کند تا جامعه نتواند به اهدافش برسد.
نوباوه گفت: دشمنان این ملت می دانند که هیچ قدرت نظامی یارای مقابله با این مردم را ندارد و لذا امروز در جنگ واقعی که همان جنگ فرهنگی هستیم، بنابراین باید به سمت سبک زندگی اسلامی حرکت کنیم.
7389/ 614/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن