تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821228358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه گچساران: اصلاح ساختار فرهنگی مستلزم عزم ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه گچساران: اصلاح ساختار فرهنگی مستلزم عزم ملی است گچساران - ایرنا - خطیب جمعه گچساران گفت: اصلاح ساختار فرهنگی در ایران اسلامی مستلزم عزم ملی و مشارکت همگانی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: دولتمردان، نخبگان و قشرهای مختلف مردم ابعاد سه گانه مثلثی هستند که برای اصلاح برخی اشکالات فرهنگی شیوه های زندگی باید تلاش کنند.
وی بیان کرد: همراهی دولت و مشارکت های مردمی بهترین راهکار برای عبور از تمام مشکلات و موانع موجود در کشور است.
حجازی اظهار کرد: برگزاری آیین های پربار فرهنگی به ویژه در مناسبت های مذهبی و ملی و آموزش مبانی دینی، اخلاقی و اجتماعی به خانواده ها با بهره گیری از ظرفیت رسانه های ارتباط جمعی، مدارس، دانشگاه ها، روحانیون و نخبگان از راهکارهای مهم ایجاد تحولات فرهنگی در ایران اسلامی محسوب می شود.
وی با اشاره به الگوهای شخصیتی بزرگان دین شامل پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، عنوان کرد: رهایی از تمام مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع بشری به ویژه مسلمانان نیازمند الگو گرفتن واقعی از سیره این بزرگان است.
حجازی ابراز داشت: نوع ارتباطات اجتماعی، شیوه زندگی به ویژه نحوه پوشش، خوراک و نحوه مدیریت خانواده در گذران اوقات فراغت نقش ارزنده ای در کاهش انواع آسیب های اجتماعی و استحکام بنیان خانواده دارد.
وی با انتقاد از برخی نگرش ها در مورد رها کردن فرزندان پس از رسیدن به سن تکلیف، افزود: والدین باید برای اصلاح رفتار اجتماعی فرزندان خود بیش از پیش تلاش کنند.
8143/671
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن