تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کیش: مسوولان و مردم با عزم ملی برای توسعه اقتصادی تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کیش: مسوولان و مردم با عزم ملی برای توسعه اقتصادی تلاش کنند کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با اشاره به نامگذاری سال 93 بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مسوولان و مردم در کنار هم با عزم و اراده ملی برای توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈحسن علیدادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره کیش افزود: زیبنده نیست در کشوری که دارای ذخایر ارزنده منابع متعدد و مختلف است برخی از مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشند.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر ریل گذاری های لازم برای حرکت مسوولان و مردم برای رفع دغدغه ها و مشکلات حوزه اقتصادی را انجام داده اند لذا لازم است مردم و مسوولان برای تحقق فرامین معظم له تلاش بیشتری کنند.
خطیب جمعه کیش اظهار کرد: بیش از سه دهه است که انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد سیاسی استقلال پیدا کرده ولی در بخش اقتصاد هنوز مشکلاتی دارد که رفع آنها نیازمند خودکفا شدن در حوزه فرهنگ اقتصادی است.
علیدادی گفت: تا در حوزه فرهنگی به خودکفایی نرسیم نمی توانیم در بخش اقتصادی نیز به موفقیت زیادی دست پیدا کنیم بنابراین لازم است با تحقق شعار فرهنگ درست مصرف کردن، زمینه تحقق اقتصاد فرهنگی در کشور را فراهم کنیم.
وی یادآور شد: امسال دولتمردان با مشارکت و همکاری مردم باید برای تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری برنامه ریزی مطلوب و درست را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسوولیت در نظام اسلامی کاری دشوار و سخت است، افزود: مسوولان باید در این نظام برخوردی مناسب و شایسته با مردم داشته و در مقابل آنها متواضع و فروتن باشند.
امام جمعه کیش خاطر نشان کرد: این رفتار مسوولان ضمن اینکه موجب افزایش رضایت مندی مردم از نظام اسلامی خواهد شد خوشنودی پروردگار متعال را نیز بدنبال دارد.
به گفته وی، یکی دیگر از تاکیدات خداوند متعال در قرآن کریم، احترام به پدر و مادر است که همیشه از سوی بزرگران و معصومین نیز توصیه و تاکید شده است لذا بر همگان واجب است احترام والدین را در هر شرایطی بجا آورند.
علیدادی با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات ام البنین (س) و روز مادر و همسران شهدا گفت: ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا بویژه مادر و همسران شهدا در تداوم راه و سیره شهدای گرانقدر مهم و تاثیر گذار است.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در پرتو ایثار و از خودگذشتگی شهدا توانسته بر تهدیدات و تحریم های دشمنان غلبه کند.
امام جمعه کیش همچنین با اشاره به تغییر رییس دادگستری کیش و قدردانی از زحمات رییس اسبق دستگاه قضایی جزیره، برای مسوول جدید دادگستری در انجام وظیفه و خدمت به مردم آرزوی موفقیت کرد.
وی همچیین از مسوولان کیش خواست برای توسعه فرهنگی دینی جزیره تلاش بیشتری کرده و با ایجاد فضاهای فرهنگی و مذهبی از جمله احداث مسجد، کاری کنند تا مردم برای عبادت در کمتر از 10 دقیقه به فضای فرهنگی و مسجد دسترسی داشته باشند.
علیدادی گفت: وقتی ساختمان های بلند و مجتمع های تجاری و مسکونی ساخته می شود باید به ایجاد فضای فرهنگی و محل عبادت مردم نیز توجه اساسی صورت گیرد تا جزیره کیش به منطقه ای نمونه در کشور و دارای زیرساخت ها و امکانات مناسب حوزه فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.
9102/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن