تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعیه مهم درباره ثبت نام یارانه نقدی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اطلاعیه مهم درباره ثبت نام یارانه نقدی




سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به متقاضیان دریافت یارانه نقدی توصیه کرد که فرم‌ها را با دقت و حوصله پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد، زیرا در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.





خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به متقاضیان دریافت یارانه نقدی توصیه کرد که فرم‌ها را با دقت و حوصله پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد، زیرا در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

نرگس نجفی در مورد افرادی که پیامک کدشناسه ثبت نام یارانه نقدی را دریافت نکرده اند، گفت: چنانچه ثبت نام کنندگان تمامی مراحل نام نویسی را به درستی طی کرده و در نهایت با تائید دکمه نهایی این پیغام را دریافت می کنند که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است، می توانند مطمئن شوند که ثبت نام آنها به درستی صورت گرفته و نهایی شده است.

مدیرکل بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها با اعلام اینکه برای این عده از ثبت نام کنندگان قطعا پیامک شناسه ارسال خواهد شد، تصریح کرد: اما این امر مشروط به این است که تلفن همراهی که در سامانه وارد کرده اند، شماره صحیحی باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچگونه امکان ویرایشی برای افرادی که اطلاعات صحیح به سامانه ثبت نام رفاهی وارد کرده اند، وجود ندارد، بر این اساس به افراد توصیه می کنم که با دقت و حوصله فرم ها را پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد.

نجفی در مورد افرادی که می خواهند به صورت جداگانه از خانوار قبلی خود یارانه نقدی دریافت کنند، عنوان کرد: اگر افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند، همچنان متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند، فعلا در همان زیر مجموعه خانوار قبلی ثبت نام کنند تا بتوانند یارانه خود را دریافت نمایند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: در مراحل بعدی پس از پایان این مهلت 10 روزه، زمینه ای فراهم خواهد شد که تغییرات بعد خانوار در نتیجه 4 واقعه حیاتی ( ازدواج، فوت، تولد و طلاق) اعمال شود تا افراد بتوانند براساس آن یارانه بگیرند.






تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن