تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820756416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه تبریز: تیم مذاکره کننده هسته ای از اهداف شفاف نظام عدول نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه تبریز: تیم مذاکره کننده هسته ای از اهداف شفاف نظام عدول نمی کند تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران از اهداف شفاف نظام عدول نمی کند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به فرمایشات رهبری افزود: مهمترین دستاورد پیشرفت هسته ای ایران در کنار فواید پزشکی و اقتصادی که دارد، تقویت اعتماد به نفس ملی است.
وی تاکید کرد: بر این اساس حرف زور را در برابر دشمن قبول نخواهیم کرد.
آیت الله مجتهد شبستری گفت: غربی ها از طرفی لبخند می زنند و از طرف دیگر انگلیس و غرب دایره تحریم ها را افزایش می دهند و افراد و شخصیت های کشور را در فهرست تحریم خود قرار می دهند.
وی همچنین با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا، اظهار کرد: این قطعنامه مصداق واقعی دخالت در امور داخلی ایران است.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: نمازگزاران تبریزی و ملت ایران از مسیر قرآن و اسلام خارج نمی شوند و توجهی به یاوه گویی های انگلیس، آمریکا و اسراییل نخواهند داشت.
آیت الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش توسط امام خمینی (ره) گفت: در اوایل انقلاب دشمنان کمین کرده انقلاب نغمه شوم انحلال ارتش را سر می دادند، حضرت امام راحل در حساس ترین مقطع در پیام تاریخی خود روز ارتش را روز حمایت از ارتش اعلام و بر رعایت سلسله مراتب در این نیرو تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ارتش در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود انقلاب است، خدمات بزرگی را انجام داده است.
آیت مجتهد شبستری اظهار کرد: ارتش مکتبی در خدمت اسلام و کشور است.
امام جمعه تبریز تقارن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی را بدون حکمت ندانست و گفت: حکومت اسلامی در ایران توسط امام خمینی (ره) یکی از فرزندان حضرت فاطمه (س) احیا شد.
آیت الله مجتهدشبستری همچنین با تاکید بر اینکه بدون اعتقاد به ولایت عملی پذیرفته نیست، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) ولایت مداری و اطاعت از ولایت را به ما آموخت.
وی افزود: انجام فعالیت های اجتماعی زن در چارچوب عفت و حیا از دیگر درس هایی است که آن حضرت به ما می آموزد و در این مورد دین اسلام هم بر حفظ شان مقام زن تاکید دارد.
7223/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن