تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ایلام: حمایت از تولید ملی نقشه دشمنان نظام را خنثی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ایلام: حمایت از تولید ملی نقشه دشمنان نظام را خنثی می کند ایلام-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نقشه شوم دشمنان نظام را خنثی می کند.


به گزارش روز شنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدنقی لطفیˈ روز شنبه در جمع مدیران و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: حوزه تولید و تجارت موثرترین بخش مورد نظر شعار امسال رهبر معظم انقلاب است.
وی ادامه داد: حمایت و توجه به تولید ملی به عنوان یکی از مولفه های تاثیر گذار در دستیابی به شعار اقتصاد مقاومتی از سوی همه مسوولان و مردم ضروری است.
وی افزود: توسعه صنعت و معدن و حمایت از کالاهای ایرانی نقشه شوم دشمنان در راه وارد آوردن فشار به جمهوری اسلامی ایران را ناکام می کند.
امام جمعه ایلام ادامه داد: در حوزه صنعت و معدن ظرفیت ها و توانمندی های بالایی وجود دارد که اگر با تدبیر به آنها توجه شود به طور قطع تحول بزرگی به خصوص در بخش اشتغال کشور ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی به مقوله جذب سرمایه گذاران توانمند در ایلام اشاره و تاکید کرد: باید به نحوی فرهنگ سازی و فضاسازی کرد که افراد بومی دارای توان مالی به مشارکت در طرح های تولیدی تشویق شوند و به نحوی رفتار کرد که سرمایه گذاران بیرون از استان نیز احساس آرامش و امنیت کنند.
وی افزود: سودجویان و سوء استفاده کنندگان از برنامه های اقتصادی دولت نباید احساس امنیت کنند.
امام جمعه ایلام بیان کرد: بازرسی و نهاد تعزیرات حکومتی بازوان قدرتمند در حوزه بازار هستند و در این راستا برخورد قاطع، قانونی و موثر با هرگونه احتکار و بی نظمی در عرضه کالاهای پایه ای مردم اولویتی ضروری است.
لطفی برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا را راهی مناسب برای کنترل قیمت ها دانست و گفت: با بررسی کارشناسی می توان در دیگر فصول سال نیز به تناوب نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا برای افزایش رفاه جامعه برگزار کرد. ک/2
702/565/ 1539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن