تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821213652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتش همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان است قزوین - ایرنا - جانشین قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان است و به پشتوانه قدرت ایمان و پیشرفت های نظامی و فناوری روز، نقطه قوت و اطمینان نظام اسلامی و آماده جانبازی در راه ولایت است.


امیر ˈمحمد رضاییˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین افزود: 29 فروردین ماه میعادگاه غیور مردانی است که سرافرازانه با مقتدای خود امام راحل بیعت جاودانه بستند تا حماسه، عرفان، صلابت و اقتدار را در کنار تخصص، تعهد، ایثار و فداکاری و برای حفظ دین، سر و جان خود را در این راه نهادند.
وی اظهارکرد: ارتش در همان روزهای نخست انقلاب خود را در باور پیرمراد خود دید و به او عشق ورزید چرا که امام (ره) ارتش را همراه و حافظ انقلاب می دانستند و در این راه همواره خواستار حضور ارتش در صحنه بودند.
امیر رضایی تاکید کرد: برای همین بود که در 29 فروردین ماه 1358 ارتش برای اجابت فرمان امام راحل و قوت قلب ملت به خیابانها آمد تا صلابت و ولایتمداری خود را به نمایش بگذارد و با تهاجم دشمن نیز برای دفاع از تمامیت ارضی به مرزها شتافت تا یک وجب از خاک کشور اسلامی در دست متجاوزان نماند.
وی ارتش را حافظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور دانست و گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که هزاران کیلومتر مرز خشکی و آبی دارد و در همسایگی کشورهای بحران زده و در عین حال نفت خیز است که متاسفانه بزرگترین اختلافات داخلی، جنگ های منطقه ای و طمع بیگانگان را در 45 سال گذشته پیرامون خود شاهد بوده ایم.
به گفته رضایی، ارتش جمهوری اسلامی به این گفته امام راحل می بالد که فرمودند ˈ نیروی زمینی قهرمان که در حقیقت در تمامی حوادث در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمنان بوده است، به حق چهره راستین و شکست ناپذیر و استوار خود را در دفاع از مرزهای گسترده کشورمان نشان دادˈ.
وی افزود: فرزندان شما در لشگر 16 زرهی قزوین و یگان های مستقر در قرارگاه آن هر هجمه ای را با توسل به خداوند و ائمه اطهار (ع) و پشتیبانی مردم، در نطفه خفه کرده و با تجدید میثاق با دو هزار و 753 شهید گرانقدر خود و هشت هزار و 234 جانباز صبور و یک هزار و 934 آزاده سرافراز و با دل های مشتاق در مقابل دشمنان و سلطه جهانی ایستاده و کوچکترین تعرض و فکر خامی را از آنان سلب خواهد کرد.
در پایان این سخنرانی پیام امیر سرلشگر عطااله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی قرائت شد.
627/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن