تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت یاسوج: حضرت زهرا (س) در تمامی ابعاد اسوه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت یاسوج: حضرت زهرا (س) در تمامی ابعاد اسوه است یاسوج - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج با تبریک فرارسیدن 20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: اسوه بودن این بانوی بزرگوار تنها مختص موارد خاصی نیست بلکه در تمام زمینه ها شامل ابعاد مختلف زندگی، شخصیتی، علمی، مذهبی و ولایتمداری بهترین الگو و سرمشق خواهد بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر آنکه بهترین اسوه برای بانوان است الگو و سرمشق مناسبی برای مردان نیز به شمار می رود.
وی بیان کرد: در مورد مقام و منزلت والای حضرت فاطمه زهرا (س) همین بس که پیش از پیامبر گزامی اسلام (ص) و سایر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) وارد بهشت می شود و حضرت مهدی (عج) نیز این بانوی بزرگوار را بهترین اسوه برای خود معرفی کرده است.
موسوی اعظم با اشاره به اینکه مساجد کارکردهای متفاوتی دارند، اظهار کرد: نباید در کهگیلویه و بویراحمد که استانی صددرصد شیعه است مساجد تنها برای برگزاری مجالس ترحیم ساخته شوند.
وی عنوان کرد: هر چند که برگزاری مراسم های ترحیم در مساجد دارای فضایل چشمگیر و اجر و ثواب قابل توجهی است ولی نباید این امر جزو اهداف اصلی حضور در مساجد باشد.
موسوی اعظم ابراز داشت: نباید دلایل غیرواقعی و بی پایه و اساس مانع حضور گسترده قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در مساجد این استان شود.
وی افزود: جایگاه مسجد بالاتر از حسینیه است و بر اساس آیات و روایات متعدد نیز اجر و ثواب ساختن مسجد بیشتر از ساخت حسینیه خواهد بود.
7535/671/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن