تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت برنامه های فرهنگی مستلزم داشتن سند چشم انداز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

موفقیت برنامه های فرهنگی مستلزم داشتن سند چشم انداز است بوشهر- ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: موفقیت امور فرهنگی مستلزم برخورداری از برنامه ریزی دقیق، سند چشم انداز ، نقشه راه و مطالعات ملی، منطقه ای و بومی است.


به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در سالی بنام فرهنگ و اقتصاد توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است برای تحقق منویات معظم له باید با مدیریت جهاد ی بخش های مختلف و همراهی مردم در قبال تهاجم دشمن ایستادگی کرد و فرهنگ ایرانی اسلامی را به جهان معرفی کرد.
وی یادآورشد: مسوولان فرهنگی نیز باید در برنامه های خود تحول و تغییر جدی ایجاد کنند چرا که با این همه نهاد فرهنگی و اعتبارات هنگفت باید بیش از وضعیت موجود در عرصه فرهنگی اثرگذار باشیم.
امام جمعه بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین ماه روز ارتش اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای شاخصه های مهمی همچون ایمان ، ولایت مداری و جان سپاری در طریق ولایت ، استقلال و اقتدار در عرصه های مختلف است.
صفایی بوشهری ادامه داد: ارتش همواره با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و مجاهدت در صیانت از اسلام و ایران کارنامه درخشانی دارد.
وی گفت: مردم چنین ارتشی را از خود می دانند و با تمام توان از آنها حمایت می کنند.
امام جمعه بوشهر بااشاره به اینکه دوم اردیبهشت ماه نیز سالروز تاسیس سپاه است افزود: این نیرو نیز یکی دیگر از ارکان اقتدار نظام است که در تمامی عرصه ها ی سخت و نرم فعال ، کوشا و موفق از کیان نظام دفاع کرده است.
صفایی بوشهری بااشاره به اینکه 31 اردیبهشت ماه در تقدویم رسمی کشور سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا ( س) و روز زن و مادر است یادآورشد: سخن گفتن از آن حضرت در طاقت بشر نیست و اگر اندکی گفته می شود نیز برگرفته از تجلیاتی است که خداوند در قرآن کریم و ائمه معصومه در روایات اعلام کرده اند.
وی گفت: حضرت زهرا (س) در همه عرصه ها می تواند برای جامعه بشری به خصوص بانوان الگو باشد .
امام جمعه بوشهر افزود: ایمان ، اخلاق ، تقوا، حجاب و عفاف ، دانش ، تربیت فرزند و همسرداری در تاریخ بشریت نمونه است برهمین اساس اصحاب رسانه ، علما و فرهیختگان در تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت تلاش کنند.ک/2
628
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن