تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لباس هلال احمر، لباس مقدسی است که انسان با دیدن آن احساس آرامش می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لباس هلال احمر، لباس مقدسی است که انسان با دیدن آن احساس آرامش می کند تبریز - ایرنا - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: لباس هلال احمر، لباس مقدسی است که انسان با دیدن آن لحساس آرامش می کند.


به گزارش روز جمعه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمد صادق پور مهدی در آیین تجلیل از نجات گران تیم امداد کوهستان هلال احمر این استان درپایگاه کوهستانی عون بن علی تبریز، افزود: امروز پوشیدن این لباس برای هر کسی مسوولیت می آورد.
وی بااشاره به پیشینه آذربایجان در پرورش ایثارگران بزرگ مانند سرداران سرافراز 8 سال دفاع مقدس گفت: از میان همین جوانان و نوجوانان نجات گر ایثارگر در آینده ستارخان ها و باکری ها بوجود خواهد آمد.
وی افزود: شرط اساسی انجام هر کاری داشتن اراده و پشتکار است و اگر انسان پشتکار و اراده نداشته باشد سرمایه های مادی را بناچار هدر خواهد داد.
پورمهدی همچنین با اشاره به کاهش چشمگیر تلفات جانی در سفرهای نوروزی امسال گفت: در سایه تلاش های نجات گران هلال احمر در جاده ها و سایر نیروهای دخیل در امر امداد جاده ای امسال تعداد جان باختگان حوادث جاده ای نسبت به سال قبل 62 درصد کاهش و 34 نفر از مجروحان تصادفات با حضور به موقع نیروهای هلال احمر و اورژانس از خطر مرگ نجات یافتند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت نجات جان انسان ها اظهار کرد: من امروز با افتخار این لباس را بر تن کرده و بر دستان معجزه گر شما نجات گران در کمال تواضع بوسه زده و اعلام می کنم مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت و در کنار هلال احمر بوده ودر جهت ارتقا سطح امدادی و تجهیزاتی و ساختمانی هلال احمر از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهد کرد.
پورمهدی تاکید کرد: سعی خواهیم کرد نسبت به افزایش تعداد پایگاه های امداد جاده ای اقدامات لازم صورت پذیرد.
دکتر عزیز نوری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم به اهمیت پایگاه های امداد جاده ای اشاره کرد و گفت: در حوادث جاده ای و در زلزله سال 91 نخستین نیروهایی که بلافاصله به مناطق زلزله زده رسیدند نجات گران مستقر در پایگاه های امداد جاده ای بودند.
همچنین دراین مراسم حمید حسین پور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با ارایه گزارشی از عملیات های متعدد انجام شده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی گفت: نجات گران در امداد رسانی ها از جان مایه می گذارند، روابط عمومی نیز پا به پای امدادگران در فضای اطلاع رسانی گام برداشته و نقش موثر آن در اطلاع رسانی بموقع و گسترده ستودنی است.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات نجاتگران تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان در جهت نجات جان صدها گرفتار در کوهستان ها و روستاها تجلیل بعمل آمد.
587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن