تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی بر ضرورت خودکفایی در محصولات استراتژیک تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مرکزی بر ضرورت خودکفایی در محصولات استراتژیک تاکید کرد اراک-ایرنا- استاندار مرکزی بر ضرورت خودکفایی در محصولات استراتژیک تاکید کرد و گفت: این مهم کمک می کند که در تامین نیازهای معیشتی به بیگانگان وابسته نباشیم.


ˈمحمدحسین مقیمیˈشامگاه پنج شنبه در جمع مردم شهر داودآباد در مصلای این شهر افزود:خودکفایی در تولید محصولات غذایی از تاکیدات حضرت امام ( ره )و مقام معظم رهبری هم بوده و در سخنرانی های مختلف به آن اشاره کرده اند.
وی با بیان اینکه فعالیت در امر تولید در حکم دفاع از کشور و نظام است اظهار کرد: دشمنان سعی دارند از طریق ایجاد تحریم ها کشور را از نظر اقتصادی با مشکل مواجه کنند که با تلاش و کوشش مردم و مسوولان هرگز در این امرموفق نخواهند شد.
استاندار مرکزی با یادآوری سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: زمینه جهش و رشد در حوزه اقتصادی فراهم شده است.
وی بیان کرد: باید با مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و در این راستا وظایفمان را بشناسیم و به آنها عمل کنیم تا توسعه متوازن شکل بگیرد.
استاندار مرکزی، ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه گذاری با مشارکت بخشهای خصوصی و غیر دولتی در حوزه های اقتصادی را از اهداف دولت تدبیر و امید دانست و افزود: اگر امروز برای اشتغال مردم سرمایه گذاری شود فاصله طبقاتی کمتر می شود و بخشهای کمتر توسعه یافته ، توسعه بیشتری پیدا خواهند کرد.
مقیمی گفت: در شهر داودآباد به رغم اینکه اعتبارات دولتی خیلی کمی هزینه شده است ولی مردم با کار و تلاش سهم عمده ای را در تولید کشور بر عهد دارند .
استاندار مرکزی با بیان این که داودآباد به عنوان یک مرکز تولید و کسب و کار است، گفت: این شهر از جهت تولید و ایجاد اشتغال می تواند الگویی برای استان و حتی کشور باشد.
وی ادامه داد: این شهر از امکانات طبیعی بهره چندانی نمی برد ولی در سایه کار و تلاش مردم توانسته است به عنوان قطب تولید گوشت در استان مرکزی مطرح شود.
استاندار مرکزی به همران معاونان خود در ابتدای این سفر بر مزار شهدای شهر داودآباد حاضر شد و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
استاندار استان مرکزی در این سفر از یک واحد دامداری و سالن نیمه کاره داودآباد بازدید کرد.ک/2
7111/559
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن