تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایستگی، توانمندی و ولایتمداری مهمترین تاکید رهبری برای ارتشیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شایستگی، توانمندی و ولایتمداری مهمترین تاکید رهبری برای ارتشیان است مراغه - ایرنا - فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: حفظ شایستگی، توانمندی و ولایتمداری از مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


سرهنگ احمد ولی نژاد روز پنج شنبه در آیین هماهنگی گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی های نیروی زمینی افزود: دفاع از تمامیت ارضی نظام بر عهده ارتش جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه 29 فروردین از یادگاری های امام راحل است، اظهار کرد: ارتش با اقتدار و سرافرازانه 48 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و بعد از جنگ نیز در مرزهای خوزستان، غرب، شمال غرب، شمال شرق، جنوب شرق و در آب های آزاد بین المللی حضور فعال دارد.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه ادامه داد: ارتش در کشور ما پشتوانه قوی دارد و جانش را برای مردم و حفظ کیان و مرزهای کشور فدا می کند در حالی که در کشورهای دیگر ارتش در مقابل مردم است.
ولی نژاد یادآوری کرد: ارتش توان رزمی خود را حفظ کرده و از اشرافی گری پرهیز می کند و در نگهداری تجهیزات و مهمات دقت نظر زیادی دارد.
وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی چشمداشتی به خاک هیچ کشوری ندارد، گفت: ارتش تدافعی عمل و جانانه از مرزهای آبی، هوایی و زمینی دفاع می کند.
ولی نژاد ادامه داد: تجربیات دوران دفاع مقدس در ابعاد مختلف، پشتوانه ارزشمند ارتش است که در زمان کنونی هیچکدام از ارتش های دنیا از این پشتوانه برخوردار نیستند.
وی یادآوری کرد: رژه نیروهای مسلح مستقر در مراغه همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان روز جمعه ساعت 9 صبح در خیابان کرمی این شهرستان برگزار می شود.
7483/590/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن