تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804698961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان: آمار سازی خیانت به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار همدان: آمار سازی خیانت به مردم است همدان- ایرنا- استاندار همدان در نخستین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان در سال جدید گفت: آمار سازی توسط هر فرد یا سازمانی خیانت به مردم است.


به گزارش ایرنا ˈمحمدناصر نیکبختˈدراین باره اظهار داشت: باید با مردم شفاف سخن بگوییم و نقاط ضعف و قدرت را به درستی مطرح کنیم تا بتوانم مشکلات را بر طرف سازیم.
وی سال جدید را بسیار مهم و سرنوشت ساز خواند و افزود: امسال باید سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و سال اقتصاد و فرهنگ اجرا و قول ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را عملی سازیم.
استاندار همدان در باره تعیین تکلیف بدهی واحدهای تولیدی به بانک ها نیز گفت: تعیین تکلیف بدهی واحدهای تولیدی به بانک ها به معنای حل مشکلات اقتصادی و تولیدی واحدها نیست، بلکه این واحدها باید از لیست سیاه بانک ها خارج شود تا آنان بتوانند از تسهیلات بانکی برای حل مشکلات خود استفاده کرده و تولید را رونق دهند.
نیکبخت افزود: این واحدهای تولیدی در ابتدای شکل گیری دارای طرح توجیهی بودند و سپس به دلیل مشکلاتی چون تحریم ها و سود بانکی و رکود، روند تولیدی آنان با اخلال مواجه شده است و باید امروز کمک شوند تا به دوران مطلوب خود برسند.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی که تاکنون تعیین تکلیف شدند دارای بدهی های بالای یک میلیارد ریالی بودند و اکنون باید به سراغ واحدهایی رفت که دارای بدهی کمتری هستند چون آنان نیز به نوبه خود اشتغال ایجاد می کنند.
استاندار همدان خواستار تشکیل کمیته های نظارتی برای راستی آزمایی آمار اشتغال شد و گفت: فرمانداران و مسوولان به طور مداوم به طرح های خود اشتغالی و مشاغل خانگی سرکشی کنند تا از صحت و سقم آنان مطلع شوند.
نیکبخت ادامه داد: آمارهایی که در حوزه خود اشتغالی و مشاغل خانگی ارایه می شود چندان باعث دلگرمی نیست و باید صحت آنان بررسی شود.
وی در خصوص طرح پتروشیمی ابن سینا نیز گفت: تغییر طرح و سرمایه گذار این طرح، کار شایسته ای نیست و نباید این اتفاق می افتاد.
به گفته وی ،در جلسه ای که با سرمایه گذران طرح پتروشیمی ابن سینا برگزار شد، به آنان مهلت یک ماه داده شد تا تکلیف این طرح را مشخص کنند.
نیکبخت افزود: تمامی امکانات برای اجرای این طرح وجود داشت ، اما تعلل و تغییرات ایجاد شده اجرای طرح را دچار مشکل کرد و برخی از هزینه های پیش بینی شده آن نیز افزایش یافت.
وی همچنین گفت:استان همدان تاکنون از اعتبارات و امکانات صندوق توسعه ملی به خوبی استفاده نکرده است اما با توجه به مذاکرات انجام شده ،مدیرعامل صندوق هفته آینده در همدان در باره مسایل خاص صحبت خواهد کرد.
نیکبخت تأکید کرد: دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری تشکیل شده است، همه مسوولان نظرات خود را در باره چگونگی تحقق این سیاست ها به دبیرخانه اعلام کنند.
وی ادامه داد: آنچه برای پیشرفت و توسعه لازم و ضروری است در سیاست های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، دیده شده و با اجرای آن به اقتصادی پویا و توسعه پایدار خواهیم رسید.
رییس کارگروه برنامه ریزی و اشتغال استان همدان تصریح کرد: اگر قانون هدفمند سازی یارانه را درست اجرا کنیم، از دل آن می توانیم خدمات بسیاری در حوزه های مختلف به مردم ارایه دهیم.
نیکبخت تأکید کرد: همه مسوولان باید با دقت دنبال سرمایه گذاران با تجربه و سرمایه باشند و آنان را برای انجام فعالیت در استان جذب کنند تا بتوان از این طریق تغییرات مطلوبی را در اقتصاد استان ایجاد کنیم.
وی تأکید کرد: استان همدان شایستگی آن را دارد که با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور پیشرو باشد و نمره قابل قبولی کسب کند.
7532/575
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن