تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816582881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار خبر صادقانه از سوی خبرنگاران متعهد مایه حیات جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاورعالی رییس صدا و سیما: انتشار خبر صادقانه از سوی خبرنگاران متعهد مایه حیات جامعه است تهران - ایرنا - مشاور رییس سازمان صدا و سیما در مراسم بزرگداشت سه شهید شبکه تلویزیونی المنار گفت: انتشار خبر صادقانه از سوی خبرنگاران متعهد مایه حیات جامعه است.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم بزرگداشت سه شهید شبکه تلویزیونی المنارلبنان که بر اثر حادثه تروریستی توسط نیروهای تکفیری سوریه در حین انجام ماموریت در خاک این کشور به شهادت رسیدند صبح امروز (پنجشنبه 28 فروردین ماه) در مجلس بلال و صدا و سیما برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مداح با بیان آنکه انتشار اخبار شهیدان راه اسلام باعث ترویج بیش از پیش فرهنگ شهادت می شود گفت: کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل سال ها است که تمام توان وتلاش خود را برای ایجاد فتنه و تفرقه میان مسلمانان انجام داده اند و البته به دلیل نیت شوم و پلیدشان هیچگاه در راه خود به پیروزی دست نخواهد یافت.
وی ادامه داد: تصور اینکه شهدا به سمت مرگ گام برداشته اند تفکری کاملا نادرست است بلکه آنها با درایت و بصیرت، حرکت به سمت حیات ابدی را انتخاب کردند و در معامله با خداوند بزرگ نه تنها در مسیر سعادت گام برداشته اند که توانستند مربی و معلم بسیاری از انسان ها در روی زمین باشند.
مشاور عالی رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به شهادت خبرنگاران شبکه المنار گفت: این افراد کاملا آگاهانه به انتخاب شغل شریف اطلاع رسانی اقدام کردند واز ابتدا می دانستند که پایان راه آنها در راه مبارزه با جبهه کفر نوشیدن شربت شهادت است.
حجت الاسلام مداح نیزطی سخنانی با اشاره به فعالیت قدرتمندانه سیدحسن نصرالله در راه هدایت مسلمانان به سمت اسلام راستین گفت: خوشبختانه این فرد معلمی بزرگ چون امام خمینی(ره) و همراهی صدیق و شریف چون رهبر معظم انقلاب را در کنار خود حس می کند ودرست به همین دلیل است که او و همراهانش به عنوان دشمنان غرب شناخته می شوند.
وی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را بزرگترین الگو برای آزادیخواهان در برابر استعمارگران جهانی دانست و تصریح کرد بدون شک انقلاب اسلامی الگوی بزرگی برای کشورها و مردمانی است که به زندگی شرافتمندانه به جای سرسپردگی به عمال آمریکایی و صهیونیستی اعتقاد دارند و بدون شک در این مسیر با دشمنان فراوانی نیز رو به رو هستند و تنها نام و اعتقاد واقعی به اسلام محمدی است که می تواند آنها از شر دشمنان در امان نگه دارد.
وی با تاکید بر این نکته که انتشار خبر صادقانه از سوی خبرنگاران متعهد مایه حیات جامعه است خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگاران چون رسولان آسمانی انتقال صحیح اطلاعات است و این افراد در برابر دستگاه های دروغ پراکنی آمریکا و اسرائیل به عنوان مانع به حساب می آیند و به همین دلیل است که دشمن برای به شهادت رساندن آنها از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.
در حمله تروریست های تکفیری به کادر خبری شبکه ی المنار در معلولا کشور سوریه، حمزه الحاج حسن خبرنگار، محمد منتش تصویربردار و حلیم علوه عضو کادر فنی این شبکه شهید شدند.
شبکه المنار در بیانیه خود ضمن عرض تسلیت به خانواده این افراد و کارکنان این شبکه اعلام کرد که المناردر کنار مقاومت بوده و در راه آزادی و شناخت حقیقت هزینه پرداخت کرده است.
در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، مجتبی فردوسی پور رییس اداره اول خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه، نمایندگانی از حزب الله لبنان، شبکه المنار، شبکه الوفاق، رایزنان سیاسی و فرهنگی سفارت خانه های لبنان و سوریه، نمایندگی اتحادیه جهانی رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی، موسسه فرهنگی انوار و تنی چند از خبرنگاران حضور داشتند.
فراهنگ(3)**9266**9118
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن