تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815142218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد: همه باید به فکر کار و تلاش باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار یزد: همه باید به فکر کار و تلاش باشند یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت :امروز با وجود افزایش اعتماد مردم به دولت و گسترش فضای امید در کشور دیگر زمان، حرف شعار گذشته و همه باید به کار و تلاش فکر کنند .


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد میر محمدی صبح امروز در نشست تخصصی مدیران استان یزد با موضوع تشریح سیاستها و نکات مهم مدیریتی با اشاره به اینکه زمان ، زمان کار و تلاش است، اظهار داشت: امیدورایم امسال با عمل به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و فعالیت دولت توانمند و حضور مدیران کاردان و شایسته، امید مردم به دولت افزایش یافته و فضای امید و همکاری در جامعه گسترش یابد .
وی با بیان اینکه امیدوارم تبلور مدیریت جهادی را در سیمای مدیران ببینم، افزود: نکات مهم مدیریتی زیادی است که می توان در فعالیت ها به آنها اشاره کرد همچون اصلاح فرهنگ کار که در این زمینه باید مدیران در مصاحبه ها از بیان کارهای نکرده پرهیز کرده و به ارائه کارهای انجام شده بپردازند .
استاندار یزد تصریح کرد: لازم است مردم نیز عزم ملی را دنبال کرده و در کنار آن مدیران نیز مدیریت جهادی را پیگیری کنند .
میرمحمدی در این بخش توجه به نکات مدیریتی همچون بهره گیری هوشمندانه از پیشامدها، پرهیز از شتابزدگی و استفاده از فرصت ها، تغییر اندیشمندانه تهدیدها ، ریسک پذیری ،انتقاد پذیری ، هدف داشتن ، برنامه محوری، خلاق بودن ، مشورت در تصمیم گیری ها، نظم و انضباط و ایجاد فرصت مطالعه را ضروری عنوان کرد .
نماینده عالی دولت در استان یزد در تشریح برخی دیگر از نکات مدیریتی به لزوم ایجاد انگیزه مشترک در همکاران ، رعایت حق و حقوق همکاران ، دادن فرصت گزارش دهی به آنها، لزوم شناسایی نیروهای خلاق، در نظر گرفتن کفایت همکاران ، ارائه آموزش های خاص و متناسب با تغییرات و تحولات اشاره کرد.
میرمحمدی با بیان اینکه مدیران باید بتوانند با تغییر و تحولات وفق یافته تا از تحولات عقب نمانند، اظهار داشت: همه باید تذکر بدهند و از تذکر دیگران نیز ناراحت نشوند زیرا تذکرات باعث نفع همه و همدلی بیشتر می شود .
وی افزود: مدیران باید در کنار پیگیری خلاقیت ها، پیشگیری از هدر رفت نیروها و لزوم بهره وری از تمامی امکانات بحث مهم مدیرسازی را به عنوان بخشی از حلقه مدیریت فراموش نکنند و در این راستا بهتر است در بازدیدهای خود چند تن از نیروهای خلاق را با خودبه همراه ببرند .
استاندار یزد در ادامه گفت : این استان با وجود همه مشکلات ، فرصت های طلایی زیادی دارد همچون معادن غنی ، صنایع ، بافت تارخی و میراث فرهگی و ... که می توان با استفاده از آنها و رعایت نکات مدیریتی ، یزد را در کشور بیش از بیش مطرح کرد .
مدیر ارشد استان یزد در پایان با تاکید بر اینکه این دولت تدبیر و امید هرگز به سمت مردم فریبی نمی رود ، اظهار داشت: مدیران باید با ارائه آمارهای دقیق و رعایت نکات مدیریتی و نیز پرهیز از گنده گویی ،اعتماد مردم را پاس داشته و زمینه ایجاد همکاری و گسترش امید در در جامعه بیشتر کنند. ک/2
7546/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن