تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی چالدران تشکیل جلسه داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی چالدران تشکیل جلسه داد چالدران، ارومیه - ایرنا - ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی چالدران روز پنجشنبه با حضور مسوولان در این شهرستان تشکیل جلسه داد.


فرماندار چالدران در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار کرد: حوزه های فرهنگی همواره از دغدغه های اصلی مسوولان به ویژه مقام معظم رهبری بوده است و ایشان به دولت تأکید دارند که در مباحث فرهنگی فعالیت ها گسترش یابند .
احمدرضا قلی پور افزود: باید با برنامه ریزی دقیق، جامعه هدف و شیوه های موثر در زمینه عفاف و حجاب را شناسایی کنیم تا بتوانیم بازده اقدامات انجام شده را افزایش دهیم.
وی گفت: برنامه های فرهنگی را در رأس طرح عفاف و حجاب قرار دادیم و تأکید بر این است که ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از ادارات آغاز کنیم.
قلی پور همچنین به تلاش برای گسترش فرهنگ احترام به یکدیگر و تکریم ارباب رجوع و نیز بر رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد.
معاون فرماندار هم در این جلسه به تبیین اهداف و وظایف این حوزه پرداخت و گفت: این ستاد در راستای اجرایی کردن دستورالعمل های ستاد مرکزی صیانت از حقوق شهروندی با هدف اشاعه کرامت انسانی و رعایت حریم افراد تشکیل شده است.
اسماعیل پوررسول با بیان راهکارهای 12 گانه حقوق شهروندی ابلاغی از ستاد مرکزی صیانت وزارت کشور به این نکته اشاره کرد و افزود: به منظور اجرای صحیح راهکارهای 12 گانه همکاری کلیه مسوولان ادارات در شهرستان ضروری است.
7128/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن