تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798747048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه تغییرات در مدیران شهری پایتخت / بازگشت اتوبوس برقی به پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری اخبار شهری در هفته ای که گذشت؛
ادامه تغییرات در مدیران شهری پایتخت / بازگشت اتوبوس برقی به پایتخت
ادامه تغییرات در مدیران شهرداری، انتقاد به مسیر خط 6 مترو، بازگشت اتوبوسهای برقی به پایتخت و... از مهمترین اخبارشهری این هفته بود.



به گزارش خبرنگار مهر،تغییرات در مدیران شهرداری تهران ادامه دارد. هفته گذشته پورزرندی معاون مالی اداری شهردار به بانک شهر رفت و در روزهایی که گذشت محمدعلی عفتی داریانی كه پيش از اين قائم مقام معاونت برنامه ريزي توسعه شهري و امور شورابود با حكم شهردار معاون منابع انساني شهرداري تهران شد.  داستان دنباله دار تغییر در معاونت اجتماعی شهرداری که دو سالی است به طور جدی مطرح است نیز این هفته به انتهای خود نزدیک شد و ایازی سخنگو و معاون اجتماعی شهردار تهران قرار است تا چند روز آینده رفتنش قطعی شود.
گزینه بعدی امرودی قائم مقام وی در معاونت اجتماعی است. گفته می شد مقصد بعدی ایازی وزرات ورزش و جوانان است که وی این خبر را تکذیب کرد. اما هنوز شایعات در خصوص رفتن وی به دولت پایان نیافته و برخی از رفتن ایازی به وزارت کشور می گویند. این هفته خبر رفتن تشکری هاشمی از معاونت حمل و نقل و ترافیک و عبداللهی از معاونت خدمات شهری نیز منتشر شد که همان روز رد شد. بازگشت اتوبوس برقی به پایتخت این هفته پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از ورود 33 اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه 5 ساله حمل و نقل ما باید به سمت حمل و نقل پاک و سبز برویم که ما در تلاشیم این خطوط را احیا کنیم.

وی در مورد مکان راه اندازی خطوط برقی گفت: ما مجبوریم از پتانسیل و امکانات گذشته در این زمینه استفاده کنیم بنابراین این خطوط از محور انقلاب به سمت جنوب است. ما در گذشته در خیابان 17 شهریور خطوط برقی را داشته ایم که تلاش می کنیم این اتوبوسهای جدید با استفاده از همان پتانسیل های گذشته خدمات رسانی کنند. دیدار مدیران شهرداری و شورا در این هفته نشست صمیمی مدیران شهری با اعضای شورا برگزار شد که در جریان آن شهردار تهران با اشاره وظیفه ذاتی شورا مبنی بر نظارت بر دستگاههای اجرای گفت: ما نه تنها نظارت شورا را حق شورا می دانیم بلکه با همه وجودمان این نظارت را طلب می کنیم. نظارت یک نیاز سیستمی است که اگر نباشد هر سازمانی دچار ضعف و ناتوانی خواهد شد. نظارت مچ گیری نیست بلکه اصلاح روند های موجود است که ما را در خدمت رسانی به مردم دچار مشکل می کند. نظارت به مانند آن است که جاده خدمت رسانی را آسفالت کنیم. حاشیه های خط 6 مترو در حالی که هنوز مسیر خط 6 مترو قطعی نشده است، اعتراض به مسیر این خط که کنار آثارتاریخی شهر ری می گذرد آغاز شده است.

معاون شهردار تهران نیز در واکنش به این اخبار با اشاره به  حساسيت شهرداري به حفظ بناهاي تاريخي پايتخت گفت: اظهار نظرهاي در خصوص خط 6 مترو شتابزده بوده و هنوز مشاور در حال بررسی این خط است. سید جعفر تشکری هاشمی ادامه داد: شهرداری تهران همیشه در حفظ آثار فرهنیگ میراثی پایتخت پیشگام بوده است، حتی جلوتر از سازمان هایی که رد این حوزه مسولیت دارند. وی با بيان اينكه هیچ عملیات اجرایی در این بخش انجام نشده است گفت: این خط به آثار میراثی شهر ری مانند برج طغرل و ... آسیبی نمی زند بلکه مشاور در حال بررسی امکان ورود به محدوده تاریخی ری است. بررسی نحوه توزیع آرم  طرح ترافیک خبرنگاران در شورا در حالی که اعتراض به توزیع ارم طرح ترافیک خبرنگاران افزایش یافته بود این هفته احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران با دعوت از معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار به صحن شورا خواستار شفاف سازی در این خصوص شد.

رییس شورا در این جلسه گفت: من قبل از جلسه علنی از خبرنگارانی که سالهاست به عنوان خبرنگار در شورا فعالیت می کنند و سابقه کار خبرنگاری دارند پرسیدم آیا شما آرم طرح ترافیک گرفته اید؟ پاسخ برخی از آنها منفی بود بدون این که دلیل آن را بدانند. باید مشخص شود سیاست توزیع چگونه است و خدایی ناکرده تبعیضی نباشد. معاون شهردار تهران در پاسخ به انتقادات رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قبل از مکانیزه شدن توزیع آرم های طرح ترافیک خبرنگاران می توانستند با کارت خبرنگاری به محدوده ورود پیدا کنند گفت: متاسفانه با سوء استفاده از کارت های خبرنگاری حرمت این شغل به خطر افتاد و با استفاده از کارتهای مخدودش چندین هزار نفر در محدوده طرح ترافیک تردد می کردند.

وی ادامه داد: پس از این موضوع تصمیم گرفته شد به هر رسانه سهمیه ای برای ارایه به خبرنگاران داده شود اما باز نیز متاسفانه برخی از مدیران رسانه ها این آرم ها را به مدیران، کادر اداری، پیک موتوری و تدارکات مجموعه می دادند اما به خبرنگاران خود می گفتند آرم تمام شده و خود پیگیر دریافت آرم از شهرداری باشند. تشکری هاشمی تاکید کرد: گمان نکنم بیش از 500 تا 2 هزار خبرنگار در تهران مشغول فعالیت باشند اما ما بیش از 5 هزار آرم به خبرنگاری ها، رسانه های مکتوب، صدا و سیما و ... داده ایم.


۱۳۹۳/۱/۲۸ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن