تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش با تثبیت اقتدار تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: ارتش با تثبیت اقتدار تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت تهران- ایرنا- رییس سازمان پدافند غیرعامل در پیامی به مناسبت 29 فروردین ، از ارتش به عنوان نیرویی ظفرمند یاد کرد که با تثبیت اقتدار، تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.


به گزارش سازمان پدافند غیرعامل، در پیام سردار ˈغلامرضا جلالی ˈ آمده است: ارتش جمهوری اسلامی در تمامی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تهدید، توطئه و تحریم ، با تکیه بر توان و تخصص خود، در مقابله با تهاجمات و تهدیدات دشمنان ایستاد و با تثبیت اقتدار خود در برقراری امنیت، صلح و آرامش کشور و منطقه، تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.
این پیام می افزاید : ملت ها تاریخ خود را فراموش نمی کنند بویژه که سرشار از حماسه و ایثار و غرور باشد، 29 فروردین یادآور ذکاوت و عنایت ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر و همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: ملت شهید پرور ایران اسلامی و تاریخ سراسر پر افتخار این مرز و بوم رشادت دلاور مردان جان بر کف و سلحشور خود در سالهای دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عظیم مردمی به منصه ظهور و بروز رسانده و طی آن ارتش مجهز و مغرور رژیم منحوس صدام را با خفت و خواری و تحمیل تلفات سنگین انسانی و لجستیکی مجبور به عقب نشینی کرد.
جلالی در پیام خود با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اضافه کرد: به پاس رشادت ها و رادمردی های ارتشیان غیور در حفظ کیان وطن عزیزمان، علاوه بر نکوداشت این روز پرافتخار، مراتب تهنیت و تبریک خود را خدمت دلاوران ایثارگر ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون آنان را تحت توجهات مولای حق صاحب الزمان حضرت مهدی (عج ) و نایب ایشان رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مسالت می نمایم.
در پایان این پیام اضافه شده است که ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرتوان تر ومومن تر از همیشه درمسیر روشن و پر افتخار ولایت، در راستای سرافرازی ملت ودفاع از کیان کشور، برای انقلاب ومردم چون بازوی توانمند وبرای دشمنان این مرز وبوم کابوسی همیشگی خواهد بود.
اجتمام**1880
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن