تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798956968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان ایرانی اقتدارعلمی را خود را هشت سال پیش در چنین روزی به نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جوانان ایرانی اقتدارعلمی را خود را هشت سال پیش در چنین روزی به نمایش گذاشتند شهر قدس-ایرنا- بیستم فروردین سال 85 که در تقویم رسمی کشور به نام ˈروز ملی فناوری هسته ای ˈ به ثبت رسیده است، جوانان ایران اسلامی توانستند با خود باوری اقتدار علمی خود را به نمایش بگذارند.


به گزارش ایرنا، با خبردستیابی ایران اسلامی به فناوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی زنجیره کامل غنی سازی، برگ زرین دیگری برای کشور رقم خورد که جهانیان را شگفت زده کرد.
این افتخار بزرگ که امروزه همه ایرانیان به آن می بالند نتیجه تلاش جوانانی است که در دل همین مرزو بوم به دنیا آمده و در سایه انقلاب اسلامی پرورش یافته اند.
جوانان امروزبا قلم علم دانش دیکته آزادگی و عزتی را نوشتند که جوانان هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و از خود گذشتگی و نثار خون خود آن را معنا کرده بودند که براستی پرچم به پرچمداران واقعی سپرده شده است.
دانش استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای حقی است که در سازمان ملل برای همه کشورها در نظرگرفته شده است، اما این دانش تنها در اختیار معدود کشورهایی در جهان است که می بایست در اختیار داشته باشند.
استفاده ازاین انرژی پاک در بخش های مختلف انرژی، کشاورزی، صنعتی و پزشکی موضوع مهمی است که برای توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یک ضرورت محسوب می شود.
اکنون که اولین گام استقلال و آزادی را جوانان ایران اسلامی برداشته اند و توانسته اند بگویند ما می توانیم ، باعث ناراحتی و عصبانیت برخی از کشورهای زورگو و مستکبر جهان شده است.
انسانها به راحتی با نیم نگاه خود به تاریخ نه چندان دور می توانند به خاطر بیاورند که در زمان عصر تلخ برده داری چه سخت بود برای نفر اولی که بخواهد صحبت از آزادی و حقوق یکسان و برابری انسانها کند.
ایران اسلامی نیز همچون دیگر کشورها، دستیابی به فناوری صلح آمیزهسته ای را حق مسلم خود می داند وبا امضای پیمان عدم گسترش سلاحهای هسته ای و کشتار جمعی بارها حقانیت استفاده از این انرژی پاک را به اثبات رسانده است.
کشورهایی که امروز بر طبل مخالفت استفاده کشورمان از این انرژی می کوبند آنانی هستند که در سالهای پیش از انقلاب ضرورت استفاده از این انرژی را برای مصارف مختلف اقتصادی تاکید داشتند و برای اجرای آن با یکدیگر سبقت می گرفتند.
حال اینکه چرا اینگونه برخورد می شود، صحبت بر سر خود باوری و روی پای خود ایستادن ملت هاست که ممکن است منافع کشورهای سلطه گر را در جهان به خطر بیاندازد.
همایش ها و سمینارهای مختلفی در سراسر دنیا برای ترغیب کشورها برای استفاده از این انرژی پاک برگزار می شود، چون سوختی است که برای محیط زیست انسانی، گیاهی و جانوری مفید است.
جمهوری اسلامی ایران نیز برای گسترش برنامه های اقتصادی خود در راستای قوانین بین المللی و بشر دوستانه توسعه برنامه های صلح آمیز هسته ای را مورد توجه قرار داده است.
اکنون که گروه مذاکره کننده کشورمان با شرکت درجلسات مختلف در حال گفت و گو با گروه 1+5 می باشد بارها بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای تاکید داشته و استفاده از غنی سازی اورانیوم برای مصارف صلح آمیز را حق بین المللی خود می داند.
افتخار بزرگ عضویت در باشگاه هسته ای کشورهای دنیا که امروزه جهانیان را شگفت زده کرده است با خود اتکایی و خودباوری دانشمندان جوان ایران اسلامی به دست آمده است .
بی شک استفاده از فناوری هسته ای می تواند نقش موثری در توسعه و پیشرفت کشور در بخش های مختلف اقتصادی ، پزشکی وکشاورزی ایفا کند.
بیستم فروردین ، یاد آور اقتدار ملی و فناوری هسته ای کشورمان در سال 85 است که توسط فرزندان این سرزمین رقم خورده است.
790/ 699/ 1539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن