تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم صدور روادید به نماینده ایران نشانه دخالت آمریکا در امور سازمان ملل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عدم صدور روادید به نماینده ایران نشانه دخالت آمریکا در امور سازمان ملل است ارومیه - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم صدور روادید به نماینده ایران در سازمان ملل متحد، نشانه دخالت آشکار آمریکا در امور این سازمان جهانی است.


جواد جهانگیرزاده روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اقدام اخیر آمریکا بر خلاف توافقهای این کشور با سازمان ملل در خصوص پذیرش نمایندگان کشورها در قالب سفیر یا سخنران مجمع عمومی است.
وی اظهار کرد: این حرکت نه تنها نشانه دخالت دائمی آمریکا در برنامه های سازمان ملل است بلکه نشانه خصومت پایان ناپذیرش با ایران اسلامی است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا همچنین با این اقدام خود پیام مناسبی به اندک موافقان خود در ایران داده و علاوه بر این آنها را در تقابل با افکار عمومی قرار داد.
وی اضافه کرد: ابوطالبی دیپلماتی توانمند و متعهد است و نباید چنین شخصیتی قربانی شیطنتهای کاخ سفید گردد.
جهانگیرزاده با اشاره به قوانین سازمان ملل گفت: رفتار نسجیده واشنگتن در قبال نماینده ایران در حقیقت زیرپا گذاشتن اصول و مقررات سازمان ملل است .
وی اظهار کرد: نگرانی از جایگاه والای ایران اسلامی در منطقه و الگو قرار گرفته شدن انقلاب ایران برای ملتها عواملی هستند که آمریکا را به هراس انداخته است.
جهانگیرزاده یادآور شد: آمریکا با این اقدام خود ثابت کرد که هیچ اعتقادی به مقررات و قوانین سازمان ملل ندارد و برای دستیبابی به اهداف خود دست به هر ترفندی می زند.
وی ادامه داد: کاخ سفید همواره تلاش کرده برسازمان ملل تسلط یابد و با نادیده گرفتن قوانین آن اهداف خود را پیاده کند.
8135/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن