تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاحب خانه های فلسطینی موجب افزایش خشونت در مناطق اشغالی خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده سازمان ملل در فلسطین : تصاحب خانه های فلسطینی موجب افزایش خشونت در مناطق اشغالی خواهد شد نیویورک، ایرنا - نماینده ویژه سازمان ملل در سرزمین های اشغالی با انتقاد از تصمیم اخیر رِژیم صهیونیستی به بازگرداندن مهاجران یهودی به منطقه الخلیل و تصرف منازلی که به مردم فلسطینی تعلق دارد، گفت : این گونه اقدامات عامل شدت گرفتن خشونت های بیشتری در این منطقه خواهد شد.


به گزارش ایرنا، ریچارد فالک با انتشار گزارش تازه ای در رابطه با تصمیم مقام های رژیم صهیونیستی به تصاحب یک ساختمان چهار طبقه فلسطینی در قلب منطقه الخلیل گفت: هیچ اقدامی بیش از این نمی توانست بر آتش خشونت هایی که بار دیگر در این سرزمین ها شدت گرفته دامن بزند.
نماینده بان کی مون افزود : از سال 1980 تاکنون این نخستین بار است که دولت اسرائیل به شهرسازی های تازه و اسکان یهودیان در قلب منطقه الخلیل اقدام می کند و با این کار خود برمشقت مردم فلسطینی می افزایند.
بر اساس گزارش های موجود مهاجران یهودی در در ماه مارس 2007 این ساختمان چهار طبقه را که به خانه الرجبی معروف است و به دست ساکنان فلسطینی این منطقه بنا شده تصاحب کرده و ساکنان آن را بیرون راندند.
در دسامبر سال 2008 به موجب حکم یک دادگاه عالی رژیم صهیونیستی و به منظور بررسی پرونده مربوط به این محل مهاجران یهودی مجبور به ترک ساختمان مذکور شدند .
سرانجام در تاریخ 11 مارس سال جاری دادگاه مذکور حکم به محکومیت صاحبان فلسطینی این ساختمان داده و از آنان خواست دوباره به مهاجران یهودی واگذار کنند.
روز یکشنبه 13 ماه آوریل با چراغ سبز وزارت دفاع اسرائیل سیل مهاجران یهودی به این ساختمان سرازیر شد و ساکنان و صاحبان حقیقی آن را بیرون راندند.
ریچارد فالک در گزارش امروز خود گفته است: منطقه الخلیل نمونه ای از بدترین نوع اپارتاید، استعمار و زورگویی در تمام مناطق اشغال شده فلسطینی بشمار می رود.
وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی با اینگونه اقدامات منطقه الخلیل را به شهر مردگان تبدیل کرده از مقام های رژیم صهیونیستی خواست تا با احترام به مقررات بین الملی از افزایش تنش های بیشتر در این منطقه جلوگیری کنند.
اروپام 2253 **1908
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن