تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهای نفت در بازار نیویورک به حدود 105 دلار رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با ادامه تنش در اوکراین/ بهای نفت در بازار نیویورک به حدود 105 دلار رسید تهران - ایرنا- همزمان با عملیات ارتش اوکراین در شرق این کشور، بهای نفت در بازارهای نیویورک و لندن به ترتیب به 105 و 110 دلار رسید.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، عصر روزچهارشنبه بهای هربشکه نفت برای تحویل در ماه مه (خرداد - تیر) در بازار نیویورک یک دلار افزایش یافت و به 104 دلار و 79 سنت رسید.
نفت برنت نیز روز چهارشنبه در بازار لندن با 76 سنت افزایش قیمت، به بهای هربشکه 110 دلار و 12 سنت معامله شد.
خریداران و فروشندگان نفت به دلیل ناآرامی درشرق اوکراین واحتمال تحریم روسیه، نگران اخلال درتوزیع این ماده حیاتی هستند. اوکراین شاهراه انتقال انرژی از روسیه به اروپاست.
به دنبال جدایی کریمه ازاوکراین والحاق آن به خاک روسیه، اکنون طرفداران روسیه، چندین ساختمان دولتی در شهرهای شرقی اوکراین را به اشغال خود در آورده اند.
ارتش اوکراین، تعدادی تانک و نیروی پیاده را برای بازپس گیری سازمان های دولتی به شرق این کشور گسیل داشته است. آندرس فوگ راسموسن، دبیرکل ناتو نیز گفته است که این سازمان نیروهایش را به نزدیکی مرزهای اوکراین اعزام خواهد کرد.
بدین ترتیب، هر گالن (3.78 لیتر) بنزین در بازار نیویورک امروز با تغیری اندک، به بهای سه دلار معامله شد وبهای هرگالن نفت سفید برای گرمایش نیز با 1.8 سنت افزایش، به سه دلار رسید.
گاز طبیعی هم با 3 سنت افزایش قیمت، به بهای 4 دلار و 59 سنت برای هر یکهزار فوت مکعب فروخته شد.
گفتنی است خبرگزاری فرانسه نیز امروز گزارش داد که آژانس بین المللی انرژی (IEA) روز جمعه گذشته، پیش بینی خود از میانگین تقاضای بازار برای نفت را تغییر نداد و آن را 92.7 میلیون بشکه در روز دانست، اما تاکید کرد به دلیل احتمال کاهش در رشد تولید نفت در کشورهای غیراوپک، احتمالا جهان به افزایش تولید این ماده توسط اوپک در پایان سال جاری میلادی نیاز خواهد داشت.
مترجمام**9163**5981
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن