تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820923286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانگین تولد روزانه در نهاوند بیش از 9 نفر بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میانگین تولد روزانه در نهاوند بیش از 9 نفر بوده است نهاوند - ایرنا- رییس اداره ثبت احوال نهاوند گفت:سال گذشته سه هزار و 382 واقعه ولادت در نهاوند به ثبت رسیده که میانگین حدود 9 تولد در هر روز را نشان می دهد.


به گزارش ایرنا ˈبابک بختیاریˈ روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: روزانه به ازای هر یک هزار نفر جمعیت شهرستان نهاوند 18ولادت به ثبت رسیده و کل متولدین سال گذشته دراین شهرستان شامل یک هزار و 755 نوزاد پسر و یک هزار و 627 نفر نوزاد دختر بوده است .
به گفته وی ، در یکسال گذشته همچنین یک هزار و 72 واقعه وفات در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است که شامل 633 متوفی مرد و 429 نفر زن بوده و میانگین سه واقعه وفات در هر روز را نشان می دهد.
وی به وضعیت طلاق و ازدواج در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد ازدواج به ثبت رسیده شهرستان طی یک سال گذشته دو هزار و 238 واقعه ،شامل یک هزار و 23 ازدواج شهری و یک هزار و 215 ازدواج روستایی بودهاست و میانگین ازدواج نیز در هر روز شش نفر می باشد.
وی در زمینه طلاق گفت:از ابتدای سال 92 تا پایان بهمن 292 فقره طلاق در سطح شهرستان به ثبت رسیده که 144 فقره آن مربوط به شهر و 148 فقره آن نیز روستایی است.
بختیاری ،از صدور کارت شناسایی هوشمند از اوایل فروردین سال گذشته در نهاوند خبر داد و افزود: دراین مدت مجموعا چهار هزار و 224 فقره کارت شناسایی صادر شده که از این تعداد 412 فقره آن هوشمند بوده که از اوایل بهمن صادر شده است.
وی همچنین گفت: سال گذشته پنج هزار و 92 جلد دفترچه شناسنامه بصورت مکانیزه تعویض شده و علاوه بر آن یک هزار و 106 جلد شناسنامه المثنی برای متقاضیان صادر شده است.
7526/575
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن