تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820373951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین مطالبه شهروندان ترمیم آسفالت سطح رشت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان خلیلی عنوان کرد:
مهمترین مطالبه شهروندان ترمیم آسفالت سطح رشت است
رشت – خبرگزاری مهر: شهردار رشت گفت: طرح نهضت آسفالت در راستای انجام ترمیم آسفالت سطح شهر به عنوان مهمترین مطالبه شهروندان در سال جاری اجرا می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم خلیلی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری رشت برای اجرای طرح نهضت آسفالت خود را مسئول، متعهد و پاسخگو می داند، افزود: حفظ منافع شهروندان و استیفای حقوق آنان هدف مشترک شورای اسلامی شهر و شهرداری است. وی طرح جمع آوری روان آب های سطحی، المان ورودی شهر، پروژه ساختمان شهرداری در میدان گیل و زیباسازی سیمای شهری را به عنوان مهمترین برنامه های مدیریت شهری در سال 93 عنوان کرد و افزود: انتظار می رود با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده و توان منابع انسانی موجود تمامی پروزه های موردنظر، امسال به بهره برداری برسد. شهردار رشت با بیان اینکه ایجاد فضای آرام منجر به ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد، اظهار داشت: براین اساس تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های شهرداری در این راستا اتخاذ می شود. وی با اشاره به اینکه رسانه ها و مطبوعات بیشتر از هر نهادی با بطن جامعه و مطالبات شهروندان در ارتباط هستند، ادامه داد: علاوه بر این اعتماد سازی به عنوان یکی از ارکان اساسی حوزه ارتباطات است که برای جلب اعتماد مردم، مشارکت و همراهی آنها و موفقیت مجموعه مدیریتی را به دنبال دارد. خلیلی از تشکیل کارگروه های تخصصی در شهرداری خبر داد و گفت:  کارگروه تخصصی رسانه با حضور فرهیختگان این بخش تشکیل می شود که در راستای آن ارتباط و تعامل مستمر با رسانه ها و مطبوعات به ارتباط مستمر با شهروندان منجر می شود. وی با بیان اینکه بودجه و برنامه ریزی های مالی و اقتصادی را نقشه راه هر سازمانی است، گفت: با انجام اقدام های کارشناسی شده، عقد قرارداد پیمانکاری تمامی پروژه های عمرانی رشت در سال جاری به استثنای دو مورد صورت انجام شده و امید است تا در کوتاه مدت نیز سایر پروژه های الویت دار اجرا شود. شهردار رشت اظهار داشت: شهرداری با منتخبان مردم در شورای شهر به طور مستمر تعامل دارد و بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر می توانند سوالات مورد نظر خود را با این مجموعه مطرح کنند. وی با بیان اینکه شهرداری مجری مصوبات شورای اسلامی شهر است، ادامه داد: در راستای مدیریت پسماند شهری قرارداد کارخانه زباله سوز عقد شده که با اجرای آن وضع موجود تا حدودی بهبود خواهد یافت. خلیلی درباره گردشگری و محیط زیست شهری گفت: پارک هفت هکتاری چمار سرا در ماه های آینده ساخته می شود و  پارک جنگلی لاکان نیز با مساحت 450 هکتاری می تواند به عنوان نماد رشت قدیم به اقامت و استمرار گردشگر در سطح شهر کمک شایانی کند. وی با اشاره به اجرای طرح ممیزی افزود: این طرح در تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع تاثیرگذار است که این طرح از بیستم فروردین ماه آغاز شده تا علاوه بر زمینه سازی برای انجام طرح تفصیلی شهر رشت نیروی های متخصص در حوزه شهرسازی را پرورش  دهد. شهردار رشت به کارگیری بانوان توانمند در بدنه مدیریتی شهرداری را به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های این قشر از جامعه موثر دانست و اظهار داشت: قرارداد خواهر خواندگی رشت با آستاراخان روسیه و یکی از شهرهای کشور چین با هدف گسترش ارتباطات دو سویه به ویژه در بخش فرهنگی منعقد شده است.


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن