تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام نهمين جشنواره امتنان از کارآفرينان برتر صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم خبر داد: ثبت نام نهمين جشنواره امتنان از کارآفرينان برتر صنعتي مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از فعالان و کارآفرينان صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي استان دعوت كرد در نهمين جشنواره كارآفريني برتر شركت كنند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي قم؛ مهندس ابراهيمي با اعلام اين مطلب اظهارداشت: در راستاي اجراي سياستهاي دولت در ايجاد اشتغال و در حمايت از کارآفرينان، نهمين جشنواره امتنان از کار آفرينان برتر اين استان به منظور انتخاب و معرفي کارآفرينان برتر برگزار مي شود.
وي افزود: اين جشنواره در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات با هدف ترويج خلاقيت و نوآوري و توسعه فرهنگ کارآفريني و ايجاد فضاي تعامل و همکاري ميان فعالان عرصه هاي مختلف با مشارکت دستگاههاي اجرايي برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: کارآفرينان بخش صنعت که عمر کسب و کار آنها کمتر از هفت سال است مي توانند تا پايان وقت اداري روز بيست و هفتم فروردين با مراجعه به نشاني الکترونيکي www.karafarinanebartar.ir نسبت به تکميل مجموعه کاربرگهاي لازم اقدام نمايند.
مهندس ابراهيمي ابراز اميدواري كرد، با تلاش مسوولان استاني و همچنين انتقال مناسب موفقيت هاي استان، ضمن شناسايي و معرفي كارآفرينان قم، الگوسازي و فرهنگ سازي مناسبي براي علاقمندان ايجاد گردد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن