تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798915221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی با تکیه بر روحیه بسیجی اعمال می شود/شکل گیری1582 حلقه صالحین در پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری پیرهادی در نشست ابلاغ برنامه های سال 93 سازمان بسیج شهرداری تهران:
مدیریت جهادی با تکیه بر روحیه بسیجی اعمال می شود/شکل گیری1582 حلقه صالحین در پایتخت
مسئول بسیج شهرداری تهران با بيان اين كه مدیریت جهادی با تکیه بر روحیه بسیجی اعمال می شود، گفت: 1582 حلقه صالحین در ساله گذشته شکل گرفته و نزدیک به هزار سرحلقه که جمعا 8 هزار نفر را شامل می شود به وجود آمده است .



به گزارش خبرگزاري مهر، محسن پيرهادي ،مسئول بسیج شهرداری تهران در نشست ابلاغ برنامه های سال 93 سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه کارهای مهم، باارزش و باشکوهی توسط شهرداری در سطح شهر انجام شده است، افزود: در بدنه شهرداری و نیروی انسانی، در حوزه کالبد شهر و همچنین در حوزه شهروندی فعالیت هایی انجام شده که قابل توجه است. یعنی شهرداری تهران نسبت به همه مردم شهر اعمال وظیفه کرده و در هر زمینه ای موثر بوده است. این در حالی است که برای بسیجی که امام راحل آن را بنا نهاد باید خدارا شاکر باشیم و البته برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی. به طور کلی در یک نگاه لطف خداوند شامل حال ما شده است و برای شکرگذاری از این نعمت باید اندیشه ها و گفتمان امام راحل، علی زمان و انقلاب اسلامی را درک کنیم. نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما انصافا جای شکرگزاری دارد که باعث شده توفیق بسیجی بودن به ما داده شود. این عضو شورای شهر با بیان اینکه در شناسنامه ما بسیجی بودن حک شده است، تصریح کرد: این نعمت است و هرکسی این توفیق را ندارد. لذا تکلیف ما هم سنگین تر است. هرسال که شعار آن سال مطرح می شود ،انصافا تکلیف ما هم بیشتر می شود زیرا مدعی هستیم که یار و سرباز نزدیک تری به انقلاب هستیم و این را ادعا داریم . هرکدام از ما قلبا و رفتارا و عملا باید این را ثابت کنیم. بنابراین هر شعاری که از سوی رهبری داده می شود وظیفه ما را سنگین تر می کند . امسال سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است و شاکله بسیج مدعی است که با روحیه بسیجی می توان فعالیت ها را پیش برد.
پیرهادی یکی از مصادیق اعمال مدیریت جهادی را در شهرداری تهران خواند و عنوان کرد: بنابر نظر رهبری این موضوع در شهرداری تهران در حال انجام است.
عضو شورای چهارم شهرتهران با تاکید بر اینکه در نظام بین الملل آنچه که اتفاق افتاده وجود روحیه خصمانه با نظام اسلامی ما است، بیان کرد: این موضوع روز به روز هم سخت تر می شود. به عنوان مثال در بیانیه اتحادیه اروپا انتخابات ما و انتخاب آقای روحانی را زیرسوال برده اند. پیرهادی اندیشه اسلامی را انقلابی و عمل اسلامی و انقلابی را از موضوعات مهم خواند و خاطرنشان کرد: باید به این دو موضوع وارد شویم و البته در شناخت آن بصیرت هم باید وجود داشته باشد.  در این راستا لازم است که درون خود را بشناسیم تا بتوانیم جلوی امریکا بایستیم .
وی با بیان اینکه اگر ناعدالتی در شهرداری دیده شد بسیج شهرداری باید وارد عمل شود، ادامه داد: اگر در چنین مواردی سکوت کنیم جلوی امریکا هم سکوت خواهیم کرد. اگر جایی ظلمی دیدید واندیشه ناسالمی در مجموعه بود که  مطمینا به ندرت این موضوع ممکن است رویت شود، بسیج باید محکم از آرمان خود دفاع کند. به گفته پیرهادی در مراودات شخصی باید ببینیم چقدر دچار روحیه حق طلبی هستیم. این موضوع کاری به جایگاه ها ندارد. من که جایگاهی در بسیج شورا دارم باید بدانم اگر سکوت کنم خداوند مرا بازخواست خواهد کرد . پیرهادی با بیان اینکه در سال92 کارها و فعالیت های مطلوبی در بسیج شهرداری انجام شده است، اذعان کرد: 1582 حلقه صالحین نیز شکل گرفته و نزدیک به هزار سرحلقه که جمعا 8 هزار نفر را شامل می شود به وجود آمده است .ضمن اینکه تبدیل عضویت عادی به فعال 3 هزار نفر هم صورت گرفته است. در این بین در سطح شهر تهران تیزرهای تلویزیونی، عکس شهدا، فعالیت هایی در مترو و... هم از مجموع فعالیت های بسیج شهرداری تهران دیده می شود،هرچند که اعتبارات ما کم است. در حال حاضر 230 پایگاه داریم که اگر ماهانه یک میلیون تومان به انها داده شود بودجه ما تمام خواهد شد . درحقیقت بودجه بسیج از نصف بودجه معاونت اجتماعی یک منطقه هم کمتر است اما با این وجود افتخار می کنیم که بسیجی هستیم و از شهردار تهران که خود سابقه فرماندهی جبهه دارد تشکر می کنم که بسیار تا کنون کمک کرده است . 


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۴:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن